۲۱۳ واحد صنفی متخلف در استان قزوین پلمب شد

۱۴۰۱/۰۴/۱۱ - ۱۰:۰۵:۳۹
کد خبر: ۱۳۴۵۸۸۹
۲۱۳ واحد صنفی متخلف در استان قزوین پلمب شد
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: با تشدید نظارت و گشت های بازرسی 213 واحد صنفی در استان به دلیل تخلف و استنکاف از اجرای حکم پلمب و تعطیل شدند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی برنا از قزوین؛ علیرضا حسن پور در این باره اظهارداشت: افزایش اختیارات تعزیرات حکومتی، سنگین شدن جرایم مالی، تعطیلی، نصب بنر تخلف برای اجرای حکم ناظر به شرایط جامعه است تا از نابسمانی بازار جلوگیری شود.

وی افزود: لزوم صیانت از حقوق مردم، برخورد قاطع و موثر با متخلفان و دیگر عوامل بی ثباتی بازار از مسائلی است که مورد توجه اداره تعزیرات حکومتی قرار دارد.

حسن پور بیان کرد: اداره تعزیرات حکومتی استان از ۲۵ خرداد تا ۸ تیرماه جاری با ر ا ه اندازی گشت های مشترک به صورت مضاعف بر عملکرد واحدهای صنفی در سطح استان نظارت کرده و در این راستا تعداد ۱۴۲ واحد صنفی متخلف در قزوین، تاکستان، بویین زهرا، البرز و آبیک پلمب شده و صاحبان آن به جریمه نقدی محکوم شدند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین یادآورشد: همچنین ۷۱ واحد صنفی استنکاف کننده از اجرای حکم تعطیل شده و نسبت به نصب پلاکارد اقدام شده است.

حسن پور افزود: بیشترین واحدهای متخلف پلمب شده مربوط به نانوایی، خواربار فروشی، عرضه مواد پروتئینی و مهمترین واحدهای تعطیل شده شامل، بنکداری، فروش مرغ، تخم مرغ و برخی فروشگاه های زنجیره ای است.

image_2022_7_2-10_52_27_525_fyl

این مسئول خاطرنشان کرد: تعزیرات حکومتی مرجع رسیدگی به تخلفات است و در رویکرد جدید با توجه به انتظار مردم در برخورد عملی و موثر با سوء استفاده کنندگان از شرایط جامعه، این طرح به صورت مستمر تا رسیدن بازار به وضعیت پایدار در استان اجرا می شود و با متخلفان و عوامل بی ثباتی بازار از جمله احتکار، گران فروشی، اختفای کالای مورد نیاز مردم برخورد قاطع خواهد شد.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز