۲۷ واحد تولیدی و صنعتی با اقدامات دادگستری قزوین به چرخه تولید بازگشت

۱۴۰۱/۰۴/۱۱ - ۱۵:۵۴:۱۳
کد خبر: ۱۳۴۶۱۵۲
۲۷ واحد تولیدی و صنعتی با اقدامات دادگستری قزوین به چرخه تولید بازگشت
رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: با اقدامات ستاد اقتصاد مقاومتی و پیگیری دستگاه قضایی 27 واحد تولیدی و صنعتی در استان احیاء شده و به چرخه تولید بازگشتند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی برنا از قزوین؛ علی شعبانی در این باره اظهارداشت: با ورود و پیگیری‌های دستگاه قضایی استان قزوین از تیرماه سال گذشته تاکنون مسائل و مشکلات ۴۴۷ واحد صنعتی و تولیدی در حوزه های مختلف رفع شده و ۲۷ واحد تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل احیا و به چرخه تولید بازگردانده شدند.

شعبانی گفت: دادگستری استان قزوین در راستای گره‌ گشایی و مانع زدایی از مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی با ورود جدی مسائل و مشکلات این حوزه را به صورت میدانی مورد بررسی قرارداد و با برگزاری 62 نشست ستاد اقتصاد مقاومتی در دادگستری استان مشکلات ۲۰۵ واحد صنعتی بررسی شد و۲۱۰ مصوبه در این راستا به تصویب رسید.

وی بیان کرد: در زمینه شناسایی مشکلات و موانع صنعتگران و تولیدکنندگان در استان قزوین تعداد ۱۵۰ مورد بازدید میدانی از واحدهای صنعتی و تولیدی با حضور مسئولان قضایی و مدیران دستگاه های اجرایی استان برنامه‌ریزی و انجام شد و انجام مستمر این بازدیدها با جدیت در دستورکار دستگاه قضایی استان قرار دارد.

این مقام ارشد قضایی استان اظهارداشت: با ورود و پیگیری های دستگاه قضایی استان قزوین مسائل و مشکلات ۴۴۷ واحد صنعتی و تولیدی در حوزه های مختلف مرتفع شد و بر اساس مصوبات صادره و با پیگیری‌های دادگستری استان و همراهی سایر دستگاه ها و نهادهای مرتبط تعداد 27 واحد تولیدی تعطیل شده و نیمه تعطیل احیاء شده و به چرخه تولید بازگردانده شدند.

923875_274

شعبانی با بیان اینکه دستگاه قضایی استان قزوین نسبت به حل مسائل و مشکلات کارگری در استان حساسیت و اهتمام ویژه دارد، اضافه کرد: با توجه به مجموع اقدامات و حل و فصل مسائل حوزه صنعت و تولید، زمینه بازگشت به کار حدود ۸ هزار و۵۰۰ نفر فراهم شده و برای حدود یک هزار و۷۰۰ نفر نیز در این واحدهای تولیدی ایجاد اشتغال شده است.

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: در سال گذشته اقدامات انجام شده در راستای گره گشایی از مشکلات صنعت و تولید اثرگذار بود و امسال نیز رفع موانع تولید و گره‌گشایی از مشکلات این حوزه در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و تحقق شعار سال و سیاست های کلان اقتصاد مقاومتی و نیز برنامه های قوه قضاییه در این حوزه در دستور کار دادگستری استان قزوین قرار دارد تا شرایط تولید تسهیل و روان شود.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز