شهردار قزوین نمایشگاه گل و گیاه را افتتاح کرد

۱۴۰۱/۰۴/۱۳ - ۲۲:۳۷:۵۴
کد خبر: ۱۳۴۷۱۸۶
شهردار قزوین نمایشگاه گل و گیاه را افتتاح کرد
نمایشگاه گل و گیاه، تجهیزات باغبانی همزمان با نمایشگاه گیاهان دارویی، سوغات، صنایع دستی و هدایا با حضور شهردارقزوین گشایش یافت

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا از قزوین؛ نمایشگاه گل و گیاه، تجهیزات باغبانی همزمان با نمایشگاه گیاهان دارویی، سوغات، صنایع دستی و هدایا عصر دوشنبه با حضور مهدی صباغی شهردار قزوین و احمد خورگامی مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی قزوین در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی استان افتتاح شد.

image_2022_7_4-23_34_48_160_yCp

در این نمایشگاه که تا ۱۷ تیرماه به مدت پنج روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین برپا شده مشارکت کنندگانی از استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، گیلان، زنجان، قزوین، کردستان، همدان، البرز، کرمانشاه، مرکزی، قم، تهران، کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان، فارس، خوزستان، کرمان، بروجرد، گلستان و مازندران محصولات و تولیدات خود را در حوزه های گل و گیاه و صنایع دستی و سوغات در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده اند.

احمد خورگامی مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی استان قزوین در خصوص از جمله اهداف برپایی این نمایشگاه گفت: برپایی این نمایشگاه فرصتی مناسب برای دوستداران گل و گیاه است تا زمینه آشنایی با انواع گیاهان و گل های مناسب آپارتمان را پیدا کنند.

image_2022_7_4-23_35_24_416_Eau

وی افزود: همچنین با دیدن این نمایشگاه مردم می توانند با انواع سوغات و هدایای استان‌های دیگر اشنا شده و اقلام مورد نیاز خود را تهیه کنند.

خورگامی بیان کرد: انواع گل و گیاه آپارتمانی، باغچه‌ای و تزئینی، انواع ادوات باغبانی شامل نهاده‌ها، کود، سم و تجهیزات باغبانی، انواع قلم زنی، خاتم کاری، حصیربافی، صنایع چوبی شمال، چاقو، میناکاری، زیورآلات سنتی، انواع دکوری، سفال و پارچه توسط مشارکت کنندگان این نمایشگاه در غرفه ها ارائه شده است.

image_2022_7_4-23_40_10_480_ti1

وی بیان کرد: نمایشگاه گل و گیاه، تجهیزات باغبانی همزمان با نمایشگاه گیاهان دارویی، سوغات، صنایع دستی و هدایا در مدت 5 روز زمان برگزاری از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین برای بازدید علاقمندان دایر است.

انتهای پیام

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز