برپایی نمایشگاههای گل و گیاه موجب نشاط و شادابی و آرامش روحی مردم می شود

۱۴۰۱/۰۴/۱۴ - ۰۸:۴۱:۳۸
کد خبر: ۱۳۴۷۲۴۸
برپایی نمایشگاههای گل و گیاه موجب نشاط و شادابی و آرامش روحی مردم می شود
شهردار قزوین گفت: برپایی نمایشگاههای گل و گیاه موجب ایجاد فضایی مفرح و با نشاط در شهر و تقویت آرامش روحی شهروندان می شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی برنا از قزوین؛ مهدی صباغی شهردار قزوین در حاشیه بازدید از نمایشگاه گل و گیاه اظهارداشت: نگاه مدیریت شهری بر روی تداوم زیبایی در شهر و ایجاد شرایط روحی مطلوب‌تری برای شهروندان است.

وی با اشاره به به دلایل اهمیت زیبایی بصری شهر، گفت: زیبایی شهر یکی از ساده‌ترین و مهم‌ترین عناصر عدالت اجتماعی است و ما این حق را برای تمامی شهروندان در هر کجای شهر قائل هستیم تا از فضایی مفرح و شاد بهره برده و با روحیه بهتری در شهر  زندگی کند.

2111

صباغی تصریح کرد: در تغییرات منظر شهری همواره تاکید بر توزیع عادلانه امکانات شهری است و خوشبختانه بر پایی اینگونه نمایشگاهها حتما می تواند به  آرامش روحی و روانی مردم هم کمک کند.

وی اضافه کرد: زیباسازی شهر زمینه‌ای فراهم می‌کند که با نرم‌ترین روش‌های مدیریتی شهر را اداره کنیم و در فرهنگ شهروندی تغییرات مثبتی ایجاد کنیم.

شهردار قزوین یادآورشد: هدف از گل کاری، فضاسازی شهری و برپایی نمایشگاه گل و گیاه دعوت از شهروندان برای مهربانی و سخاوتمندی بیشتر است و باید از ابزار نمایشگاه گل و گیاه استفاده کنیم تا شهر قزوین همواره شهر زیبایی باشد و حال و احساس خوبی به شهروندان منتقل کند.

ثثثثثثثث

صباغی تصر یح کر د: قزوین از کهن شهرهای قزوین است و در این شهر در گذشته نیز توجه زیادی به گل و گیاه وجود داشته و از نظر اکو سیستم زیست محیطی هم موقعیت  خوبی داریم و از شهرهای شاخص هستیم و وجود حدود 4700 هکتار باغستان سنتی که در یونسکو نیز ثبت جهان شده یک  ظرفیت ارزشمند است که می تواند به شادابی و سالم سازی فضای زندگی کمک کند.

شهردار قزوین بیان کرد: مردم قزوین هم خوشبختانه علاقه زیادی به گل و گیاه آپارتمانی دا رند و می خواهند در فضای زندگی خود حتی اگر کوچک باشد از فضای سبز و گل های زیبا استفاده کنند و امیدواریم این نمایشگاه بتواند زمیتنه تهیه گل و  گیاهان متنوع و مورد علاقه شهروندان را مهیا کند.

image_2022_7_5-9_38_2_530_VrF

صبا غی از خورگامی مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی استان که با تنظیم تقویم نمایشگاهی مناسبی زمینه برپایی نمایشگاه های متنوع تخصصی و عمومی را مهیا کرده اند تشکر و قدردانی کرد و گفت: امیدواریم این نمایشگاه با استقبال مردم روبرو شده و بتواند روزهای توام با نشاطی را برای شهروندان مهیا کند.

انتهای پیام

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز