زیرساخت های ورزشی قزوین نیازمند توسعه هستند

۱۴۰۱/۰۴/۱۶ - ۰۸:۱۴:۳۷
کد خبر: ۱۳۴۸۲۴۸
زیرساخت های ورزشی قزوین نیازمند توسعه هستند
مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: با توجه به اینکه استان قزوین استان صنعتی است اما متاسفانه در زیرساخت های ورزشی همچنان نیازمند توجه و توسعه است.

به گزارش خبرنگار برنا از قزوین؛ آیین افتتاح زمین چمن آکادمی فوتبال باشگاه پرشین با حضور مسئولان استانی در اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین برگزار شد.

 عباس علایی مقدم در این مراسم اظهار کرد: استان قزوین استان صنعتی است اما متاسفانه در زیرساخت های ورزشی همچنان نیازمند توجه و توسعه است.

وی گفت: قطعا در این زمان که همه سازمان ها و دستگاه های دولتی با کمبود بودجه مواجهه هستند چنین اقدام شایسته ای از سوی اوقاف استان قزوین جای تقدیر و تشکر دارد و امیدواریم در کنار کار و فعالیت ورزشی شاهد فعالیت های فرهنگی باشیم.

3814887_355

حجت الاسلام سیدمصطفی مجیدی مدیر کل اوقاف وامورخیریه استان قزوین در این مراسم بیان کرد: ایجاد فضاهایی از نوع آکادمی فوتبال موجب خوشحالی و هدفمندی نوجوانان در برنامه ریزی آینده می شود و این فرصتی است تا در یک فضای سالم شاهد پروزش جسم و روح باشیم.

وی گفت: دوران نوجوانی، دوران نشاط در زندگی هر فردی است و جسم و روح انسان در این دوران شکل می گیرد و این زمان بهترین دوران حیات انسانی است. لذا نوجوانی، حیاتی ترین دوران اصل تربیت است و انسان برای یک چیز افریده شده است. برای اینکه جسم و روان سالم در مقام انسان بودن داشته باشیم لذا از طول تاریخ قبل از اسلام تا امروز، مردان و زنانی که حتی مسلمان هم نبودند از هستی خود برای توسعه بهداشت، ورزش، درمان و غیره گذشته اند.

حجت الاسلام مجیدی در ادامه عنوان کرد: در ایران واقفان فروانی در عرصه های مختلف داریم که فاخرترین مجموعه های ورشی را دارند. در استان قزوین نیز واقفی داریم که نهصد سال پیش دارایی خود را برای مردم وقف کرده است. امروز نیز ما باید زمینه ساز تربیت و پرورش و رشد جنبه های جسمی و روحی معنوی افراد جامعه باشیم.

44

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین با اشاره به چشم اندازهای اوقاف در استان قزوین تصریح کرد: ما دو هدف مهم را در استان هدف‌گذاری کرده ایم که شامل کمپ ویژه ورزشی و ساخت سالن در حوزه هنر و رسانه است تا قزوین را تبدیل به پایگاهی ورزشی و تولید محتوا و متاورس در کشور کنیم.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز