مهلت ۲۰ روزه برای حل مشکل ایستگاه عوارضی شهر محمدیه قزوین

۱۴۰۱/۰۴/۲۲ - ۱۶:۴۰:۲۰
کد خبر: ۱۳۵۰۷۰۵
مهلت ۲۰ روزه برای حل مشکل ایستگاه عوارضی شهر محمدیه قزوین
نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: در صورت جابجا نشدن ایستگاه عوارضی در مسیر شهر محمدیه و مهرگان، برق این ایستگاه عوارضی برای جلوگیری از تضییع حقوق مردم قطع می شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا از قزوین؛ موضوع مکان نامناسب ایستگاه عوارضی در محدوده شهر محمدیه و مهرگان در مسیر اتوبان قزوین به تهران موجب شده جمعیت حدود 130 هزار نفری ساکن در شهرهای محمدیه و ناحیه شهری مهرگان برای تردد به شهر قزوین هر روز چند نوبت عوارضی پرداخت کنند که این موضوع چند سالی است بعنوان یک مطالبه مطرح شده تا با جابجایی این ایستگاه به محدوده نیروگاه شهید رجایی مشکل تردد مردم حل شود.

موضوع جابجایی این ایستگاه از سوی نمایندگان مجلس، استانداران سابق و فعلی و نیز معاونان عمرانی و مدیرکل راه و شهرسازی نیز پیگیری شد و علیرغم تعهد مسئولان وزارت راه هنوز این مشکل برطرف نشده است.

اخیرا جمعی از مردم شهرهای محمدیه و مهرگان با حضور در دفتر لطف الله سیاهکلی نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی و نیز دفتر امام جمعه محمدیه بار دیگر ضمن ابراز نارضایتی از این موضوع از اجرا نشدن این درخواست گلایه کردند و خواستار تعیین تکلیف این درخواست شدند.

لطف الله سیاهکلی پس از چند تذکر در مجلس شورای اسلامی از وزیر راه و شهرسازی خواست این وضعیت را به سرانجام برساند.

سیاهکلی در این باره به خبرنگار برنا اظهارداشت: در پی مطالبات جمع کثیری از مردم شهر محمدیه و مهرگان و پیگیری های امام جمعه محترم محمدیه به منظور تسریع در جابه‌جایی محل استقرار دوربین عوارضی محمدیه، ضمن مکاتبه و دیداری که با قاسمی وزیر راه و شهرسازی داشتیم  دستور ویژه وزیر را برای جابجایی عوارضی دریافت کردیم.

61826859

وی افزود: مردم این مناطق هر روز چند نوبت به شهر قزوین تردد می کنند بویژه رانندگان تاکسی با درآمد کم بایستی به ناحق روزانه چند هزار تومان عوارض پرداخت کنند که این موضوع در واقع تضییع حقوق مردم است که با جدیت آن را پیگیری کردیم تا ایستگاه به مکان دیگری منتقل شود.

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی یادآورشد: پیرو این دستور و مکاتبات انجام شده و پیگیرهای مدیرکل راه و شهرسازی استان با معاونت وزیر راه و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه و زیربناهای حمل و نقل کشور و نظر شورای تامین استان و همچنین دستور دادستان قزوین مبنی بر جابه‌جایی عوارضی محمدیه به مهرگان مقرر شد چنانچه در مهلت ۲۰ روزه پیمانکار طرف قرارداد با وزارت راه، اقدامی در راستای تغییر محل استقرار عوارضی انجام ندهد، از تاریخ دوم مرداد ماه تا زمان جابجایی کامل، برق عوارضی قطع شود.

سیاهکلی اظهار امیدواری کرد با اجرای دستور وزیر راه این مطالبه بحق مردم شهر محمدیه و ناحیه شهری مهرگان پاسخ داده شده و گامی در مسیر اعتماد سازی مردم به خدمات نظام برداشته شود.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز