کاهش تصدی گری دولت موجب چابکی در امور و رضایت مندی مردم می شود

۱۴۰۱/۰۴/۲۳ - ۱۶:۲۲:۳۲
کد خبر: ۱۳۵۱۰۲۲
کاهش تصدی گری دولت موجب چابکی در امور و رضایت مندی مردم می شود
نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: کاهش تصدی گری دولت و واگذاری امور به مردم موجب چابکی دولت و تسریع در امور و جلب رضایت عمومی می شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا از قزوین؛ لطف الله سیاهکلی عصر روز پنجشنبه با حضور در ادارات تامین اجتماعی و بیمه خدمات درمانی ضمن گفتگو با مدیران این دستگاه ها از بیمارستان تامین اجتمای رازی بازید کرد.

سیاهکلی در نشست با حمید کوزه گرها مدیرکل تامین اجتماعی و محسن شمس الدینی مقدمی مدیر درمان استان قزوین گفت: سازمان بیمه تامین اجتماعی جایگاه بسیار مهم و بزرگی در کشور دارد و اگر این نهاد به وظایف خود بدرستی عمل کرده و خوب کار کند می تواند رضایت میلیونها نفر را جلب کند.

وی اضافه کرد: جمعیت زیادی از این نهاد خدمت می گیرند و در کنار گستردگی و اهمیت کار با مطالبات و چالش هایی هم مواجه است که وظیفه دولت هم رسیدگی به آن است.

image_2022_7_14-16_39_40_227_0N9

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: از گذشته سرمایه های عظیمی در اختیار سازمان تامین اجتماعی قرار داشته که اگر امروز میزان درآمد و هزینه همخوانی ندارد این سرمایه یک ارزش افزوده است که سرمایه های شما را دوچندان می کند.

وی یادآورشد: اگر درـمدها با هزینه همخوانی ندارد شاید به اشتباهات گذشته از جمله بازنشستگی پیش از موعد، نادرست بودن مشوق ها، ضعف مدیریت و سیاست های غلط دولتها نیز مربوط باشد لذا باید بررسی کنیم چرا بیمه ها که در همه جای دنیا سودآور است در کشور ما همچنان زیان ده تلقی می شود.

کاهش تصدی گری دولت ضروری است

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: باید بپذیریم بخشی از مشکلات کشور ناشی از تصدی گری گسترده دولت است به طوری که این زیان در بخش خودرو کاملا مشهود است و دیگر این نوع روش تصدی گری در دنیا منسوخ شده و باید بسرعت به سمت واگذاری کارها به مردم و کاهش تصدی گری و چابک سازی دولت حرکت کنیم. 

سیاهکلی گفت: دولت به جای تصدی گری باید سیاست گذاری و نظارت کند و بقیه کارها در دست مردم باشد تا کارها سامان یابد.

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: وقنتی بیمه شده سالها حق بیمه می دهد پس از بازنشستگی انتظار دارد براحتی حقوق مناسب دریافت کند و زندگی آرامی داشته باشد و یا اگر برای درمان به بیمارستان و مراکز درمانی رفت براحتی بستری شده و خدمات بگیرد و بهبود یابد.

وی تصریح کرد: در برخورد با مردم حتما کرامت آنها را حفظ کنید و با رفتار اسلامی موجب رضایت آنها شوید زیرا شهروندان ولی نعمت ما هستند و نباید در پیچ و خم های اداری برای دریافت خدمات عصبانی و یا ناراضی شوند.

سیاهکلی تصریح کرد: باید متوجه باشیم که دولت بدهکار مردم است و همه ما نمایندگان و شما مدیران نیز به مردم بدهکاریم و باید با خدمت شبانه روزی و بی منت این بدهی را پرداخت کنیم و بی احترامی به مردم از سوی هیچ مسئولی پذیرفته نیست.

image_2022_7_14-16_39_29_963_q07

وی با تشکر از مجموعه همکاران تامین اجتماعی و بیمه خدمات درمانی بیان کرد: خوشبختانه مدیران هر دو مجموعه تامین اجتماعی و بیمه خدمات درمانی از افراد مومن و متعهد و کاربلد هستند و انتظار داریم با شناسایی مشکلات برای رفع آنها همت کنید و نمایندگان نیز در پیگیری امور از وزارتخانه در خدمت شما هستند.

سیاهکلی در ادامه از بیمارستان تامین اجتماعی رازی بازدید و با پزشکان، پرستاران و نیروهای خدماتی این بیمارستان گفتگو کرد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز