یک مددجو پس از ۱۵ سال حبس با مساعدت رئیس دادگستری قزوین آزاد شد

۱۴۰۱/۰۴/۲۷ - ۰۹:۵۸:۳۹
کد خبر: ۱۳۵۲۳۹۳
یک مددجو پس از ۱۵ سال حبس با مساعدت رئیس دادگستری قزوین آزاد شد
در بازدید مسئولان قضایی از زندان مرکزی قزوین یک مددجو پس از 15 سال حبس با دستور رئیس دادگستری قزوین آزاد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ به مناسبت عید سعید غدیر خم و دهه امامت و ولایت، علی شعبانی رئیس کل دادگستری استان به همراه حسین رجبی دادستان قزوین به صورت سرزده از زندان مرکزی قزوین بازدید و با مددجویان دیدار و گفتگو کردند.

علی شعبانی در این بازدید ضمن تبریک به مناسبت دهه امامت و ولایت و فرارسیدن عید سعید غدیر خم گفت: زندان بهترین فرصت برای خودسازی افرادی است که دچار لغزش و مرتکب جرم شده‌اند و در این مکان تلاش کنند خود را در مسیر اصلاح قرار دهند و حتی پس از آزادی از لغزش انسان های دیگر جلوگیری کنند.

حسین رجبی، دادستان عمومی و انقلاب قزوین نیز در جمع مددجویان گفت: سیاست کاهش جمعیت کیفری زندان با جدیت در اولویت کاری دادستانی مرکز استان قرار دارد و وضعیت مددجویان به صورت مورد به مورد بررسی خواهد شد، تا مددجویانی که امکان آزادی آنها با استفاده از نهادهای ارفاقی امکان پذیر است، از فرصت های قانونی بهره‌مند شوند و شرایط حضور مجدد در کنار خانواده و جامعه برای آنها فراهم شود.

در این بازدید، یک مددجو با دستور رئیس کل دادگستری استان قزوین پس از تحمل 15 سال حبس، با استفاده از نهادهای ارفاقی آزاد شد. 

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز