۳۰۰ میلیارد تومان برای ایجاد زیرساخت شهرک های صنعتی اختصاص می یابد

۱۴۰۱/۰۴/۲۹ - ۰۸:۴۴:۵۹
کد خبر: ۱۳۵۳۱۲۶
۳۰۰ میلیارد تومان برای ایجاد زیرساخت شهرک های صنعتی اختصاص می یابد
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گفت: ۳۰۰ میلیارد تومان برای تامین زیرساختهای شهرک های صنعتی اختصاص خواهد یافت.

به گزارش خبرنگار اقتصادی برنا از قزوین؛ جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید روز چهارشنبه به ریاست میثم پیله فروش معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و با حضور لطف الله سیاهکلی عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی، افضلی رئیس سازمان صمت قزوین و دبیر کارگروه تسهیل استان، زین آبادی مدیر کل دفتر امور اقتصادی استانداری، بارگاهی مدیر کل دفتر جذب و سرمایه گذاری استانداری،صفاری مدیرعامل شهرکهای صنعتی، بخشنده رئیس اتاق بازرگانی قزوین و مدیران دستگاههای اجرایی استان و بانکهای عامل عضو کارگروه در محل سالن جلسات شرکت ظفر شیمی کیمیاگر واقع در شهرک صنعتی لیا با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و  فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد. 

میثم پیله فروش در این جلسه گفت: در گذشته از محل ارزش افزوده حدود یک درصد برای ایجاد زیرساخت شهرکها اختصاص داده می شد که این موضوع در حال حاضر منتفی شده است‌.

image_2022_7_20-10_6_39_661_NRJ

وی افزود: تامین اعتبار لازم برای روکش بلوار اصلی شهرک نیازمند پیگیری های مستمر بود که خوشبختانه دولت موافقت کرده تا ۳۰۰ میلیارد تومان برای تامین زیرساختها تامین و پرداخت شود که شاید زمان بر باشد و تا آن زمان بایستی با کمک خود صاحبان صنایع مستقر در شهرک صتعتی لیا و تزریق بخشی از منابع مالی از اعتبارات شهرستان بتوانیم کار را آغاز کنیم.

 پیله فروش تصریح کرد: باید کمک‌کنیم تا یک ردیف اعتباری برای آسفالت شهرک صنعتی لیا پیش بینی شود اما صاحبان صنایع مستقر هم باید مشارکت کنند و بخشی از هزینه ها را تامین کنند تا کار تسریع شود.

image_2022_7_20-10_6_40_867_fzn

پیله فروش در خصوص قطع بدون هماهنگی برق واحدهای صنعتی گفت: اگر به دلایل غیر منتظره برق واحدی بدون هماهنگی قطع شده و آسیبی به واحد صنعتی وارد شود بایستی از محل بیمه ها و یا کمک شرکت توزیع نیروی برق نسبت به جبران خسارت اقدام شود.

در این جلسه مشکلات ۷ واحد تولیدی، صنعتی در قالب کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات مقتضی برای آن اتخاذ شد.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز