اعلایی: عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون شهداست

۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۱۴:۲۷:۰۴
کد خبر: ۱۳۵۳۹۵۲
اعلایی: عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون شهداست
استاندار قزوین گفت: عزت، امنیت، اقتدار و آرامش امروز ایران اسلامی مرهون خون شهدا و صبوری خانواده معزز آنهاست.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ محمدمهدی اعلایی روز جمعه در مراسم وداع با شهید محمدی نسب از شهدای مرزبانی کشور، اظهار داشت: عزت و عظمت و اقتدار ایران اسبلامی مرهون خون شهداست و برای رسیدن به این افتخار و عزت هزینه سنگینی پرداخت کرده ایم و باید از این دستاورد صیانت کنیم.

وی بیان کرد: خوشبختانه مردم انقلابی و فهیم ایران اسلامی قدردان فرزندان خود هستند و حضور شان در مراسم تشییع شهدا بیانگر قدردانی مردم از ولی نعمتان خود است.

استاندار قزوین گفت: امنیت مرزهای ایران اسلامی با تلاش تلاشگران عرصه های نظامی و انتظامی محقق شده و ما نیز قدردان فداکاری مرزبانان و نیروهای نظامی و انتظامی هستیم.

8290537_809

در هفته گذشته مرزبانان غیور کشورمان در راستای حراست از کیان ایران اسلامی در حین پایش نوار مرزی با افراد مسلح تروریست که قصد داشتند از نقاط مرزی در هنگ‌های پاوه و بانه وارد کشور شوند درگیر شدند و شجاعت و آتش سنگین مرزبانان مانع از نفوذ تروریست‌ها به داخل کشور شد که در عملیات انجام شده، یک گروهک تروریستی منهدم شد و مقادیر قابل توجهی سلاح و مهمات از تروریست ها کشف و ضبط شد.

در این عملیات‌ ستوان‌یکم مهدی محمدی ‌نسب مرزبان شجاع کشورمان از قزوین در کنار دیگر همرزمان دلاور خود استوار دوم علی فاضلی ‌شاد به درجه رفیع شهادت نایل شدند.

ستوان‌یکم مهدی محمدی‌نسب، از نیروهای مرزبانی، ساکن شهر اقبالیه از توابع شهرستان قزوین، متولد سال ۱۳۶۴ و دارای یک فرزند پسر بود.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز