اعلایی: استفاده از ماسک در تمامی ادارات استان قزوین اجباری است

۱۴۰۱/۰۵/۰۱ - ۱۶:۱۳:۳۸
کد خبر: ۱۳۵۴۴۳۷
اعلایی: استفاده از ماسک در تمامی ادارات استان قزوین اجباری است
استاندار قزوین گفت: به دلیل شیوع پیک جدید با تصمیم ستاد کرونا، تمامی دستگاه های اجرایی و سازمان های حاکمیتی در استان قزوین ملزم به استفاده از ماسک هستند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا از قزوین؛ محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین روز شنبه در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا اظهار داشت: مردم با کرونا آشنایی دارند و نسبت به خیلی از موضوعات آگاه و حساس هستند و لازم است با کمک یکدیگر شرایطی را ایجاد کنیم که این پیک جدید، با کمترین هزینه های مالی و انسانی سپری شود.

وی افزود: وضعیت کرونا علیرغم چندین هفته گذشته که شرایط سهل تری را شاهد بودیم، امروز مجددا جدی شده و رعایت پروتکل ها باید بیشتر باشد و با تزریق نوبت سوم واکسن که (دوز یادآور) است فضا را مدیریت کنیم تا به شرایط قرمز نرسیم. 

استاندار قزوین اظهارداشت: خوشبختانه همه مردم و دستگاه های اجرایی نسبت به شیوه نامه ها اطلاع دارند و بر اساس تصمیم ستاد کرونا، تمامی کارمندان دستگاه های اجرایی و سازمان های حاکمیتی ملزم به استفاده از ماسک هستند و در تمامی فضاهای اداری استان استفاده از ماسک اجباری است.

image_2022_7_23-17_14_15_278_rCN

نماینده عالی دولت در استان گفت: در آستانه محرم، هیئت های مذهبی باید نسبت به پیک جدید کرونا حساس باشند و شرکت کنندگان در این مراسم  و تمام اجتماعات حتما از ماسک استفاده کنند.

وی افزود: فرمانداران در شهرستان ها ستادهای مشابه کرونا را برگزار کنند و برنامه ریزی لازم برای اجرای دستورالعمل و تزریق واکسن در شهرستان نیز با جدیت پیگیری و انجام شود.

انتهای پیام

 

نظر شما