اعلایی: ستایشگران و مدیران هیئت های مذهبی جهاد تبیین را جدی بگیرند

۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۱۱:۲۵:۴۱
کد خبر: ۱۳۵۵۱۴۴
اعلایی: ستایشگران و مدیران هیئت های مذهبی جهاد تبیین را جدی بگیرند
استاندار قزوین گفت: جهاد تبیین از سوی ستایشگران و مدیران هیئت های مذهبی در فضای معنوی و تاثیرگذار محرم و صفر مورد توجه جدی قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین در همایش مدیران و ستایشگران هیئات مذهبی استان قزوین که در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: ستایشگران هیئت های مذهبی وظیفه تبیین مکتب سیدالشهدا (ع) در شهری که بارزه اصلی آن ارادت به اهل بیت عصمت و طهارت است را بر عهده دارند و نقش تاثیرگذار آنها در جامعه برکسی پوشیده نیست.

وی افزود: فضای حاکم بر کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی در امتداد قیام سیدالشهدا(ع) شکل گرفته و در این راستا موضوع تبیین و روشنگری از دستاوردهای انقلاب اسلامی و خنثی کردن توطئه های دشمنان توسط ستایشگران از اهمیت زیادی برخوردار است.

اعلایی گفت: موضوع جهاد تبیین توسط مقام معظم رهبری در جمع ستایشگران و مدیران هیئت های مذهبی نشان می دهد در این مسیر هیئات مذهبی نقش ویژه ای دارند و باید از فرصت محرم و صفر به نحو مطلوب استفاده کرد‌.

استاندار قزوین یادآورشد: ارتباط فلسفه قیام سیدالشهدا(ع) و اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی  مهم ترین دلیل برای لزوم ورود به جهاد تبیین است و دشمنان تمام تلاش خود را به کار بسته اند این ارتباط قطع شود که خوشبختانه بسیاری از توطئه های آنها خنثی شده است. 

نماینده عالی دولت در استان اظهارداشت: کسانی باید جهاد تبیین را انجام دهند که قدرت تشریح و تحلیل موضوعات را داشته باشند و بتوانند در مقابل سوالات به حق مردم پاسخ های مناسبی ارائه کنند.

وی افزود: امیدآفرینی موضوع دیگری است که باید توسط هیئت های مذهبی مورد توجه قرار گیرد و در فضایی که دشمنان به دنبال ایجاد ناامیدی هستند، دستاوردهای انقلاب اسلامی به اطلاع  مردم برسد. 

اعلایی اظهارداشت: ظرفیت های امید آفرین قابل توجهی در ابعاد خارجی و داخلی در حال ایجاد و شکوفایی است و در فضای بین المللی در مدت اخیر اتفاقاتی در کشور رقم خورده که نادر بوده و می تواند منافع زیادی را برای کشور به ارمغان آورد.

وی اضافه کرد: در داخل کشور، امروز مجموعه‌ای مستقر شده که به دور از فسادی است که مدتی گریبانگیر کشور بوده و با کمک مدیران تلاش می شود پیگیری امور در سالم ترین فضای ممکن صورت گیرد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز