۱۰ پلاک از اراضی قزوین رفع تداخل شد

۱۴۰۱/۰۵/۰۵ - ۰۹:۲۵:۳۲
کد خبر: ۱۳۵۶۱۶۲
۱۰ پلاک از اراضی قزوین رفع تداخل شد
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: 10 پلاک از اراضی استان قزوین به مساحت 20 هزار و 530 هکتار در سازمان جهاد کشاورزی رفع تداخل شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی برنا از قزوین؛ کمیسیون رفع تداخل اراضی استان روز چهارشنبه با حضور رضا افلاطونی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، حسن غلامحسینی مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان، محسن قاسم زاده مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان، ارجمندی به نمایندگی از اداره کل اقتصاد و دارایی، احمدی به نمایندگی از مدیریت امور اراضی استان و پرویز عبدی مشاور و جانشین رئیس سازمان جهاد کشاورزی برگزار شد. 

رضا افلاطونی در این جلسه اظهارداشت: امروز 10 پلاک به مساحت 20 هزار و 530 هکتار از اراضی قزوین رفع تداخل شد که این پلاک‌ها شامل دشتک، ساغران‌ علیا، عبدالله مسعود، ویس آباد، عبدالرب آباد، شال، شهرستانک، حسین آباد رضی، اسفستان و ساربانک است.

وی افزود: این روستاها در شهرستان‌های بویین زهرا، قزوین، آبیک و آوج قرار دارد که کارشناسی آنها به پایان رسیده و در این کمیسیون رفع تداخل شده است.

یثثث

قزوین در رفع تداخل و کاداستر اراضی می تواند رتبه نخست کشور باشد 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در این کمیسیون اظهارداشت: هم اکنون قزوین در بین استان‌های کشور در خصوص رفع تداخل و کاداستر اراضی در رتبه پنجم قرار دارد که این جایگاه باید ارتقا یابد. 

وی یادآورشد: در آخرین نشست با رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور پیشنهاد کردیم قزوین در حوزه رفع تداخل و کاداستر اراضی پایلوت شود که در صورت موافقت با آن کار سنگینی خواهیم داشت و وظایف ما دوچندان می شود.

افلاطونی گفت: در استان قزوین یک هزار و ۱۰۰ پلاک از اراضی مشمول رفع تداخل می شود که تاکنون ۲۷۲ پلاک رفع تداخل شده است.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز