طرح جامع حجاب و عفاف آماده اجرا می شود

۱۴۰۱/۰۵/۰۶ - ۱۵:۵۸:۰۳
کد خبر: ۱۳۵۶۹۰۶
طرح جامع حجاب و عفاف آماده اجرا می شود
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قزوین گفت: با اجرای طرح جامع حجاب و عفاف و ساماندهی فعالیتها امیدواریم به دستاوردهای خوبی دست یابیم.

به گزارش خبرنگار فرهنگی برنا از قزوین؛ حجت الاسلام حجت بحری روز پنجشنبه در نشست با اصحاب رسانه با تشریح برخی اقدامات انجام شده اظهارداشت: موضوع حجاب و عفاف از اهمیت ویزه ای برخوردار است و در این حوزه 32 دستگاه درگیرهستند و مسئولیت دارند اما هنوز به نتایج مناسبی نرسیده ایم.

وی اضافه کرد: در استان قزوین بایستی 400 تشکل در زمینه امر به معروف و نهی از منکر راه اندازی شود که تاکنون 300 تشکل ثبت شده و مابقی نیز تا پایان سال شکل می گیرد.

حجت الاسلام بحری تصریح کرد: طرح جامع حجاب و عفاف تهیه شده که در 11 مرحله بایستی اجرایی شود که در این میان باید از نخبگان و ایده های منطقی استفاده کنیم تا به دور از احساس تصمیمات درست بگیریم.ساماندهی عفاف و حجاب در ادارات 

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قزوین گفت: طرح جامع عفاف و حجاب با اولویت ساماندهی این حوزه در ادارات عملیاتی می‌شود که رصد و بازرسی امور آغاز شده است.

image_2022_7_28-16_58_50_970_269

بحری اضافه کرد: مهمترین رسالت ستاد ایجاد بستر گفتمان سازی است تا بتوانیم اهداف تعیین شده را پیاده کنیم.

وی اظهارداشت: شاخص های حجاب و عفاف به ادارات ابلاغ شده و رابطان ادارات نیز تعیین شده اند و بزودی فعالیتها مدون خواهد شد.

این مسئول فرهنگی یادآورشد: با همکاری دستگاه قضایی شعبه ویژه رسیدگی به مسائل حجاب و عفاف هم فعال شده که پرونده ها خارج از نوبت رسیدگی خواهد شد.

image_2022_7_28-16_58_40_42_bv5

وی از خبرنگاران رسانه های گروهی به عنوان افرادی دغدغه مند در حوزه حجاب و عفاف یاد کرد و گفت: بسیار علاقمندیم از ظرفیت رسانه ها برای گفتمان سازی و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب  استفاده کنیم.

در ادامه حجت الاسلام حسینی سرپرست معاونت فرهنگ اموزش و رسانه هم گفت: سرود امتداد راه عاشورا با محتوای امر به معروف و نهی از منکر در حال تولید است که در مناطق مختلف استان اجرا می‌شود.

حسینی افزود: با طراحی بیلبورد و فیکسچر فضاسازی شهر با شعار در امتداد عاشورا وتولید استیکر برچسبی برای خودرو‌ها هم انجام شده است.

image_2022_7_28-16_58_32_681_abp

گرامی سرپرست مطالبه گری ستاد امر به معروف هم اظهارداشت: تشکل‌های مردمی در حوزه تخصصی با موضوعاتی همچون اقتصاد مقاومتی، عفاف و حجاب، گردشگری، طب سنتی، سلامت و بهداشت، محیط زیست، تربیت بدنی، هنر و رسانه، آسیب‌های اجتماعی و موضوع خانواده راه اندازی شده است.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز