تکریم مردم مورد توجه مدیران شهری قرار گیرد

۱۴۰۱/۰۵/۱۰ - ۱۶:۳۵:۲۸
کد خبر: ۱۳۵۸۷۷۱
امام جمعه محمدیه گفت: تکریم و برخورد اسلامی با مردم و دوری از تشریفات و غرور کاذب از سوی مدیران شهری مورد توجه جدی قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا از قزوین؛ روز دوشنبه در مراسمی با حضور محسن اسماعیلی مدیرکل دفتر امور شهری استانداری، مصطفی غفوری فرماندار شهرستان البرز، حجت الاسلام آقاحسینی امام جمعه محمدیه و تعدادی از شهرداران استان شهردار جدید شریفیه معرفی شد.

حجت الاسلام آقاحسینی در این مراسم گفت: ولایتمداری این شهر با تقدیم 40 شهید، 200 جانباز و 4 آزاده به اثبات رسیده و امروز مدیران باید با خدمت شبانه روزی قدردان مردم باشند.

امام جمعه محمدیه تصریح کرد: مسئولیت ها امروز یک امانت است و فرصتها بسرعت می گذرد و از مدیران انتظار می رود با ساده زیستی و تواضع و تکریم مردم برای گره گشایی از مشکلات همت کنند.

وی بیان کرد: با الهام و الگو گرفتن از اهل بیت باید بدانیم بهترین راه نفوذ در دلها داشتن نیت خالصانه ، تواضع و فروتنی و خدمت بی منت است.

۲۰۲۲۰۸۰۱_۰۹۱۶۰۹

در ادامه حسنلی رئیس شورای شهرستان قزوین اظهارداشت: مردم شریفیه از دوران گذشته همواره پای نظام بودند و با حضور در جبهه های جنگ و نیز پشتیبانی از جبهه ها وظیفه خود را ادا کردند.

وی با اشاره به برخی مشکلات شهری اظهارداشت: سیلاب از شرق و غرب شهر شریفیه را تهدید می کند و لازم است از محل اعتبارات مدیریت بحران برای ساماندهی رودخانه این محدوده اقدام لازم صورت گیرد.

حسنلی بیان کرد: تصفیه خانه شهر ردیف ملی دارد و باید با پیگیری جدی تر به سرانجام برسد و با تکمیل آن به سلامت مردم کمک کنیم.

وی اضافه کرد: سالن زورخانه این شهر به عنوان بزرگترین سالن ورزشی تخصصی این رشته هنوز نیمه تمام است و از فرماندار و مدیرکل ورزش استان قزوین انتظار داریم در این زمینه اقدام کنند.

۲۰۲۲۰۸۰۱_۰۸۳۷۲۶

عضو شورای اسلامی شهر شریفیه در ادامه گفت: این شهر با جمعیت بیش از 22 هزار نفری به شبکه حمل و نقل عمومی و واحد اتوبوسرانی نیاز دارد تا مردم با سهولت بیشتری به مرکز استان تردد کنند.

وی گفت: در شریفیه 300 هکتار باغستان سنتی وجود دارد و مزارع دیم هندوانه آن مشهور است که با احیای باغات آن می توانیم به کشاورزی رونق بخشیم و درآمد کشاورزان را افزایش دهیم.

حسنلی حمایت از دامداری سنتی در منطقه را مهم دانست و اظهارداشت: با حمایت از کسب و کارهای خانگی می توانیم به اقتصاد مردم و ماندگاری آنها در شهرهای کوچک کمک کنیم.

وی اضافه کرد: از اراضی 32 هکتاری متعلق به نیروی انتظامی اگر 10 درصد آن به شهرداری اختصاص یابد قادریم با فروش آن و ایجاد درآمد پایدار مشکلات خود را تا یک دهه آینده حل کنیم.

۲۰۲۲۰۸۰۱_۰۹۱۰۱۲

در ادامه تقی فلاح حسینی شهردار سابق هم گزارشی از اقدامات انجام شده ارائه کرد.

در این مراسم ضمن تقدیر از خدمات یک ساله سید تقی فلاح حسینی شهردار سابق، ابراهیم فرزان مهر به عنوان شهردار جدید شهر شریفیه معرفی شد.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز