۷.۵ میلیارد تومان طرح عمرانی در شهر شریفیه در حال اجراست

۱۴۰۱/۰۵/۱۰ - ۱۷:۰۴:۱۵
کد خبر: ۱۳۵۸۷۷۸
۷.۵ میلیارد تومان طرح عمرانی در شهر شریفیه در حال اجراست
شهردار شریفیه گفت: با اجرای 7 میلیارد و 528 میلیون تومان طرح عمرانی زمینه ارتقای رفاه و توسعه خدمات شهری و جلب رضایت شهروندان را مهیا می کنیم.

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا از قزوین؛ روز دوشنبه در مراسمی با حضور محسن اسماعیلی مدیرکل دفتر امور شهری استانداری، مصطفی غفوری فرماندار شهرستان البرز، حجت الاسلام آقاحسینی امام جمعه محمدیه و تعدادی از شهرداران استان شهردار جدید شریفیه معرفی شد.

ابراهیم فرزان مهر در این مراسم اظهارداشت: با تعامل و همکاری شورای شهر و نیز مشارکت مردم تلاش می کنیم تا خدمت رسانی به مردم شتاب گرفته و رضایت شهروندان جلب شود.

وی بیان کرد: در 4 ماه گذشته 17 پروانه ساخت و ساز به مساحت 2 هزار و 66 متر مربع صادر شد که 1961 متر مسکونی در 19 واحد و 105 متر مجوز تجاری است.

۲۰۲۲۰۸۰۱_۰۸۳۷۴۵

شهردار شریفیه گفت: با تشکیل چهار جلسه کمیسیون ماده صد تعداد 66 فقره پرونده تشکیل شد و 450 مورد استعلام از دستگاهها نیز دریافت شد.

وی اظهارداشت: برای تملک اراضی بیش از 450 میلیون تومان اختصاص یافت و در حال حاضر یک زمین 43 هکتاری در بالای پاسگاه وجود دارد که 5 هکتار آن متعلق به شهرداری است که دراسناد آمده اما به دلیل اعتراض دو نفر از مالکان این کار متوقف شده که امیدواریم با مصالحه به نتیجه برسد.

فرزان مهر ادامه داد: برای اجرای المان های شهری مبلف یک میلیارد و 200 میلیون تومان، ترمیم جداول سطح شهری 75 میلیون تومان، نگهداری از تاسیسات شهری 70 میلیون تومان، پیاده رو سازی 10 میلیون تومان، زیباسازی منظر شهری و رنگ آمیزی 110 میلیون تومان هزینه کرده ایم.

وی یادآورشد: همچنین در ادامه فعالیتهای عمرانی در شهر شریفیه بیش از 80 میلیون تومان برای ساماندهی آرامستان و 350 میلیون تومان برای ساخت بوستان بانوان ، هدیات آبهای سطحی در معابر شهری کوی مهدیه و میخک 80 میلیون تومان هزینه شده است.

۲۰۲۲۰۸۰۱_۰۸۳۷۲۶

7.5 میلیارد تومان طرح عمرانی در دست اجراست

شهردار شریفیه در خصوص طرح های در دست اقدام نیز گفت: چندین طرح عمرانی در شهر شریفیه در دست اجراست که زیرسازی و آسفالت معابر خاکی، دیوارچینی کتابخانه، ترمیم جداول، پیاده روسازی، نصب آسانسور در ساختمان اداری، تعیین مشاور برای اصلاح هندسی معابر و تسهیل در ترافیک، پیاده روسازی و نصب کفپوش و نیز مطالعه و طراحی سازه پل و عرشه و اتصال به خیابان میرزای شیرازی از آن جمله است.

وی بیان کرد: بیش از 7 میلیارد و 528 میلیون تومان طرح عمرانی در دست اجراست که با تکمیل آنها گام ارزشمندی در رفاه ساکنان و عمران و آبادانی شهر شریفیه برداشته می شود.

۲۰۲۲۰۸۰۱_۰۹۵۸۱۴

در این مراسم ضمن تقدیر از خدمات یک ساله سید تقی فلاح حسینی شهردار سابق، ابراهیم فرزان مهر به عنوان شهردار جدید شهر شریفیه معرفی شد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز