رفع مشکلات واحد های صنعتی بوئین زهرا در دستور کار ستاد مقاومتی است

۱۴۰۱/۰۵/۱۳ - ۰۷:۴۶:۰۶
کد خبر: ۱۳۵۹۹۱۸
رفع مشکلات واحد های صنعتی بوئین زهرا در دستور کار ستاد مقاومتی است
دادستان شهرستان بوئین زهرا گفت: رفع مشکلات واحد های صنعتی شهرستان بوئین زهرا در دستور کار ستاد مقاومتی قرار دارد.

محمد صمدی در گفتگو با خبر نگار برنا با بیان اینکه شهرستان بویین زهرا در حوزه  صنعت دارای ظرفیت های بسیار خوبی است، اظهار کرد: در حال حاضر چند شهرک صنعتی از جمله شهرک صنعتی آراسنج ، حکیمیه ، دانسفهان ، منطقه چرم سازی ، شهرک صنعتی شال  در شهرستان بویین زهرا مستقر هستند ضمن اینکه چندین شرکت بزرگ نیز از جمله شرکت آپادانا سرام ، شیشه لیا ، پاکنام و...  خارج از شهرک های صنعتی در شهرستان فعال هستند. 

وی افزود : شهرک ها و واحد های تولیدی و صنعتی شهرستان زمینه اشتغال تعداد زیادی از مردم منطقه را فراهم کرده اند و علاوه بر آن نقش اثر گذاری در تولید انواع محصولات دارند لذا رفع مشکلات و‌ موانع احتمالی آنها همواره یکی از دغدغه های مدیریت شهرستان بوده است .

صمدی اظهار کرد : با توجه به منویات مقام معظم رهبری در زمینه حمایت و رفع موانع بخش تولید، ستاد مقاومتی شهرستان با محوریت دستگاه قضا در شهرستان به طور مستمر مشکلات و مسایل واحد های تولیدی و صنعتی شهرستان را رصد و پیگیری می کند.

دادستان شهرستان بویین زهرا با اشاره به نامگذاری سالجاری از سوی مقام معظم رهبری در زمینه  حمایت از تولید و شرکت های دانش بنیان خاطرنشان کرد: در سال جاری تاکنون چند جلسه اقتصاد مقاومتی شهرستان برگزار شده و مشکلات تعدادی از واحد تولیدی مورد رسیدگی قرار گرفته است و چند واحد نیز مجدد با رفع مشکلات و موانع به چرخه تولید بازگشته اند و هم اکنون فعال هستند.  

این مقام قضایی یاداور شد : به دلیل اینکه اعضای ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان را مسئولین و مدیران مرتبط به حوزه صنعت و تولید تشکیل می دهند مشکلات مطرح شده از سوی مدیران واحد های تولیدی و صنعتی از جمله در حوزه آب ، برق ، تامین اجتماعی ،استمهال تسهیلات دریافت شده ، مالیات و ..... در همان جلسات مطرح  و مورد بررسی قرار می گیرد و با توجه به اختیارات قانونی تصمیمات لازم در همان جلسه برای رفع مسایل و مشکلات مطرح شده اتخاذ می شود .

صمدی یاداور شد : تاکنون بیشتر تصمیمات کار گروه اقتصاد مقاومتی شهرستان بویین زهرا عملیاتی شده است و با همین تصمیمات چند واحد تولیدی راکد و تعطیل شده به مدار تولید برگشته اند و زمینه اشتغال چندین نفر از نیرو های جوان شهرستان را فراهم کرده اند .

دادستان شهرستان بویین زهرا تاکید کرد:  دستگاه قضایی شهرستان بویین زهرا در راستای تاکید حجت اسلام اژه ای رییس  محترم قوه قضاییه  با استفاده از تمام ظرفیت در کنار سایر مدیران شهرستان حمایت و پشتیبانی از بخش تولید و   صنعت را در دستور کار قرار دارد.

صمدی تاکید کرد : سیاست و رویکرد ما در ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان بویین زهرا این است که مشکلات واحد های صنعتی شهرستان را در کوتاه ترین زمان و کم هزینه ترین مسیر حل کنیم .

وی یاداور شد : معمولا مشکلاتی در ستاد اقتصاد مقاومتی مطرح و مورد رسیدگی قرار می گیرد که در روند طبیعی و عادی قابل حل و رفع نبوده است

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز