بیش از ۵۴۰ هکتار از اراضی ملی آزادسازی و رفع تصرف شد

۱۴۰۱/۰۵/۱۳ - ۰۸:۲۹:۱۳
کد خبر: ۱۳۵۹۹۲۶
بیش از ۵۴۰ هکتار از اراضی ملی آزادسازی و رفع تصرف شد
دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: طی سال گذشته بیش از 540 هکتار از اراضی ملی در استان آزادسازی و رفع تصرف شد و دستگاه قضایی در برخورد با متخلفان کوتاه نخواهد آمد و بدون شک برخورد سخت و بدون اغماض در انتظار آنها خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ حسین رجبی در دومین نشست شورای حفظ حقوق بیت المال که در سالن جلسات شهید سلیمانی دادگستری کل استان برگزار شد، گفت: برای اولین بار قرارگاه پیشگیری و مبارزه با متصرفین اراضی ملی تشکیل شده و هدف آن مبارزه جدی و قاطعانه با متخلفان این حوزه و دست‌اندازان به بیت المال است.

وی افزود: طی سال گذشته بیش از 540 هکتار از اراضی ملی در استان آزادسازی و رفع تصرف شد و دستگاه قضایی در برخورد با متخلفان کوتاه نخواهد آمد و بدون شک برخورد سخت و بدون اغماض در انتظار آنها خواهد بود.

این مقام قضایی استان در ادامه بیان داشت: در این حوزه از حیث پیشگیری نیازمند همدلی، همکاری و هم‌افزایی هستیم، تا شاهد این حجم از تصرفات به اراضی ملی نباشیم.

رجبی تاکید کرد: قطعاً در این حوزه دستگاه قضایی در راستای احیاء حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم مطالبه‌گر خواهد بود، تا تصرفات اراضی ملی و بیت المال به حداقل برسد.

این مقام مسئول اظهار داشت: به شهروندان توصیه می کنیم در بحث اراضی استعلامات لازم را اخذ نمایند و فریب افراد سودجو را نخورند و اقدام به تصرف نکنند، زیرا در این صورت دستگاه قضایی مصمم به برخورد است.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین در پایان خاطرنشان کرد: کارگروه ویژه در بحث پیگیری اجرای احکام صادره در این حوزه در دادستانی قزوین تشکیل شده و بدون شک اجرای آراء قطعیت یافته با جدیت در دستور کار قرار دارد و طی ماه های آینده بسیاری از این احکام بلااقدام، اجرایی می شود. 

انتهای پیام

 

نظر شما