خبرگزاری برنا در قزوین رسانه ای حرفه ای، مورد اعتماد و اثرگذار است

۱۴۰۱/۰۵/۱۹ - ۰۶:۵۵:۲۵
کد خبر: ۱۳۶۱۹۲۴
خبرگزاری برنا در قزوین رسانه ای حرفه ای، مورد اعتماد و اثرگذار است
مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: خبرگزاری برنا در استان با تعامل منطقی، دوری از حواشی و رویکرد حرفه ای به رسانه ای تاثیرگذار، مورد اعتماد و منبع خبر تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا از قزوین؛ عباس علایی مقدم به مناسبت روز خبرنگار با حضور در دفتر خبرگزاری برنا در قزوین از فعالیتهای تاثیرگذار خبرنگاران این رسانه در عرصه ورزش و جوانان تقدیر و تشکر کرد.

علایی مقدم در این دیدار اظهارداشت: خبرگزاری برنا در استان قزوین بدون اغراق از رسانه های اثرگذار، بدون حاشیه و جنجال و یک منبع اطلاع رسانی مطمئن و قابل اعتماد است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین تصریح کرد: این رسانه در انعکاس فعالیتهای ورزشی و امور جوانان نیز بسیار موفق عمل کرده و ما از عملکرد آن رضایت داریم و کمتر جلسه و رویدادی در استان تشکیل می شود که خبرنگاران خبرگزاری برنا در آن حضور نداشته باشند.

image_2022_8_10-7_54_26_108_wT5

علایی مقدم اظهارداشت: اگر در گذشته این نگاه در خصوص خبرگزاری برنا وجود داشت که این رسانه مختص ورزش است اما امروز مشاهده می کنیم که این رسانه در سطح گسترده ای فعالیت دارد و همه بخش های اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، هنری، اقتصادی، علمی و فنآوری استان را نیز پوشش می دهد و هیچ حوزه ای مغفول نمی ماند.  

این مسئول یادآورشد: حضور فعال و با انگیزه همکاران پر تلاش خبرگزاری برنا در برنامه ها بیانگر عشق و علاقه و جدیت در عرصه اطلاع رسانی است و ما نیز قدردان این خدمات هستیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین اظهارداشت: تعامل بسیار منطقی و توام با اخلاق مجموعه همکاران خبرگزاری برنا در استان با اداره ورزش موجب شده صمیمیت خوبی میان روابط عمومی اداره و این رسانه برقرار شود و این فضای دوستانه به پیشبرد امور هم کمک کرده است و امیدواریم این رویکرد تداوم یابد.

علایی مقدم اضافه کرد: همکاری خبرگزاری برنا با اداره کل ورزش و جوانان موجب ارتقای سطح اطلاع رسانی در حوزه ورزش نیز شده و با تداوم این رویکرد امیدواریم موفقیت های رسانه نیز بیشتر شود.

image_2022_8_10-7_54_27_726_gbE

وی امیدآفرینی و انتشار خبرهای مثبت را رسالت رسانه در شرایط کنونی ذکر کرد و اظهارداشت: با همه محدودیت های مالی و اعتباری مدیران تلاش می کنند تا وقفه ای در خدمت رسانی به مردم ایجاد نشود و از رسانه ها بویژه خبرگزاری برنا انتظار داریم در این عرصه نیز پیشگام باشند و با انتشار خبرهای خوب و امیدوار کننده به آرامش فضا و تقویت روحیه امیدواری در مردم کمک کنند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز