باشگاههای ورزشی حمایت از تیم های پایه را جدی بگیرند

۱۴۰۱/۰۵/۱۹ - ۱۰:۵۹:۵۶
کد خبر: ۱۳۶۲۰۴۷
باشگاههای ورزشی حمایت از تیم های پایه را جدی بگیرند
مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: مدیران باشگاههای ورزشی با حمایت از تیم های پایه می توانند آینده رشته های ورزشی را تضمین کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی برنا از قزوین؛ مجمع عمومی سالیانه هیئت فوتبال استان قزوین روز چهارشنبه با حضور طهمورث حیدری عضو هیئت رئیسه و رئیس کمیته امور استانهای فدراسیون فوتبال، عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان و حسین باجیوند رئیس هیئت فوتبال استان، مربیان باشگاهها و نمایندگان ورزشکاران و مربیان و روسای هیئت های شهرستانها در سالن کنفرانس سازمان مدیریت و برنامه ریزی برگزار شد.

عباس علایی مقدم در این مجمع اظهارداشت:  مربیان ما باید به روز باشند و از قافله دانش مدرن عقب نمانند و امروز فدراسیون با کمک هیئت استانها توانسته بخوبی عمل کند.

image_2022_8_10-12_1_15_959_tHH

وی افزود: امروز فوتبال بعنوان ویترین ورزش مطرح شده و بعنوان یک صنعت توانسته در جهان نیز مطرح شود و تاثیرگذار باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین تصریح کرد: بسیار خوشحالیم که در این دوره تیم فوتبال کشور با کمترین دغدغه به جام جهانی راه یافت که در ادامه مسیر مقداری هم توقع مردم بالا رفته که کار را سخت می کند. 

وی با اشاره به موفقیت های هیئت فوتبال استان اظهارداشت: خوشبختانه هیئت فوتبال توانسته در حوزه آموزش و برگزاری کلاس های مربیگری در سطوح ملی و بین المللی بسیار موفق عمل کند و در ادامه مسیر هم انتار می رود با کمک روسای شهرستانها در مسیر تعیین شده موفق باشد.

علایی مقدم بیان کرد: از روسای هیئت های فوتبال انتظار داریم به تیم های پایه اهمیت دهند و با برگزاری مسابقات بیشتری در عرصه شهرستانی به ارتقای سطح بازیکنان کمک کنند.

وی اظهارداشت: هزینه نگهداری زمین های ورزشی در استان سنگین است و ماهانه 150 میلیون تومان برای آبرسانی به زمین چمن استادیوم 15 هزار نفری هزینه می کنیم که درآمدها جوابگوی هزینه نیست.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین یادآورشد: به دلیل محدودیت تعداد زمین های چمن برای فوتبال از روسای هیئت های شهرستانی انتظار داریم با کمک فرمانداران و مدیران نسبت به شناسایی زمین های قابل استفاده در ورزش بویژه با همکاری آموزش و پرورش اقدام کنند تا بتوانیم با رایزنی این فضاها را برای ورزش شهرستانها به هیئت فوتبال اختصاص دهیم.

وی توجه به رشته بانوان را هم مهم دانست و اظهارداشت: ظرفیت های خوبی در بخش بانوان در استان داریم و نمایندگان خوبی در کشور داریم و از نظر فنی و کسوت شاخص هستیم و با حمایت جدی می توان به موفقیتهای بیشتری رسید.

علایی مقدم اضافه کرد: امیدواریم تیم های پایه را تقویت کنید تا آینده این رشته در استان تضمین شود.

image_2022_8_10-12_1_16_740_VZQ

وی بیان کرد: تیم شمس آذر وارد تیم داری در بخش پایه شده و از باشگاه کراپ الوند هم انتار داریم در این زمینه ورود کند.

علایی مقدم از عضو هئیت رئیسه فدراسیون فوتبال خواست به استان در برگزاری کلاس های داوری اعتماد کند و افزود: همانگونه که در کلاس مربیگری توانستیم موفق باشیم در بخش داوری هم کمک کنید داوران ما بیشتر دیده شوند و در برگزاری کلاس های داوری هم میزبان باشیم.

وی گفت: فوتبال می تواند نشاط اجتماعی ایجاد کند و ویترین ورزش کشور است و همه باید کمک‌کنیم تا این رشته بیشتر دیده شود.

انتهای پیام

نظر شما