خبرگزاری برنا در استان قزوین رسانه ای امانتدار و اخلاق مدار است

۱۴۰۱/۰۵/۱۹ - ۱۳:۵۱:۵۵
کد خبر: ۱۳۶۲۱۷۱
خبرگزاری برنا در استان قزوین رسانه ای امانتدار و اخلاق مدار است
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: خبرگزاری برنا در استان رسانه ای امانتدار و اخلاق مدار و مورد اعتماد مردم و مسئولان است.

به گزارش خبرنگار فرهنگی برنا از قزوین؛ عبدالله دیدبان رئیس دانشگاه علوم پزشکی به همراه محمد حسن ارداقیان مدیر روابط عمومی دانشگاه روز چهارشنبه با حضور در دفتر خبرگزاری برنا در قزوین از تلاش همکاران این رسانه در اطلاع رسانی عرصه سلامت و بهداشت و درمان تقدیر کرد.

دیدبان در این دیدار با اشاره به نقش رسانه ها در روشنگری و فرهنگ سازی اظهارداشت: رسانه ها می توانند چشم بینای مردم و مسئولان باشند و با رصد دقیق فعالیت ها به رفع مشکلات جامعه نیز کمک کنند.

وی بیان کرد: رسانه باید امانتدار و صادق باشند و با بیان واقعیتها به اطلاع رسانی درست کمک کنند و اگر رسانه ای بدنبال جنجال و شبه افکنی و جلب مخاطب در کوتاه مدت به واسطه یک خبر جنجالی باشد بتدریج مخاطب خود را از دست می دهد و جایگاهی نخواهد داشت.

image_2022_8_10-14_24_44_555_Rg1

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین یادآورشد: امانتداری یک رسانه هم به نفع مردم است و هم به سود خود رسانه زیرا اگر مخاطبان در فرآیند زمان نسبت به اصالت و دقت خبرهای یک رسانه مکتوب یا مجازی شک کنند دیگر سراغش نمی روند و به خبرهای آن اعتنایی نخواهند کرد که این وضعیت به مرگ و خاموشی آن رسانه منجر می شود.

خبرگزاری برنا رسانه ای امانتدار و اخلاق مدار است

دیدبان تصریح کرد: با حضور افرادی متعهد و پایبند به اخلاق در خبرگزاری برنا می توان با جرات اذعان کرد این رسانه در استان قزوین در مسیر اخلاق مداری و امانتداری حرکت کرده و بسیار موفق بوده است.

وی گفت: امروز مردم و مسئولان استان بدون هیچ حاشیه و جنجالی می توانند خبرهای موثق، دقیق و واقعی را در خبرگزاری برنا مشاهده کنند و این ویژگی بسیار ارزشمند است و برنا را در استان شاخص و برجسته کرده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین یادآورشد: وقتی شما در این خبرگزاری واقعیت ها را منتشر می کنید موجب اعتمادسازی می شوید و به همین دلیل مخاطبان برای « خبرگزاری برنا» احترام خاصی قائل هستند و بدون تعارف شما را به عنوان یک منبع خبری موثق پذیرفته اند.

وی از همکاری خبرنگاران خبرگزاری برنا در اطلاع رسانی در حوزه سلامت بویژه ایام کرونا تقدیر و تشکر کرد و خواستار تداوم این همکاری شد.

image_2022_8_10-14_24_44_838_ehV

ارداقیان: رسانه ها در دوران کرونا بسیار موفق عمل کردند

در ادامه محمد حسن ارداقیان مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین هم اظهارداشت: در چند سال اخیر دیگر موضوع «سلامت» از یک سوژه خبری به یک ارزش خبری تبدیل شده و در زندگی مردم بسیار اهمیت دارد.

وی بیان کرد: به دلیل اهمیت این موضوع از رسانه ها انتظار می رود به صورت مستمر ابعاد مختلف سلامت را مورد توجه قرار دهند و با دغدغه بیشتری آن را مطرح کنند.

ارداقیان هم از خبرگزاری برنا به عنوان رسانه ای شهره در اخلاق یاد کرد و اظهارداشت: امروز همه گروهها به خبرگزاری برنا به عنوان یک رسانه معتدل که بدور از سیاست زدگی و با رفتاری حرفه ای و با اتکا به اخلاق توانسته مورد وثوق باشد می نگرند و به آن اعتماد دارند.

image_2022_8_10-14_57_17_161_MUB

وی افزود: رسانه های استان قزوین در دوران کرونا با به خطر انداختن سلامت خود در امر اطلاع رسانی بسیار گسترده و فعال عمل کردند که در این میان خبرنگاران خبرگزاری برنا نیز همواره در صحنه بودند و با انتشار خبرهای مرتبط با کرونا در این ایام موجب روشنگری و تقویت سلامت در استان شدند که جای تقدیر دارد.

انتهای پیام

 

نظر شما