۲۰۰ میلیارد تومان بر ای تکمیل بخش الحاقی بیمارستان شهید رجایی قزوین

۱۴۰۱/۰۵/۲۰ - ۰۸:۵۱:۳۰
کد خبر: ۱۳۶۲۴۲۲
۲۰۰ میلیارد تومان بر ای تکمیل بخش الحاقی بیمارستان شهید رجایی قزوین
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: برای تکمیل بخش الحاقی بیمارستان شهید رجایی قزوین 200 میلیارد تومان از اعتبارات سفر ریاست جمهوری اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا از قزوین؛ عبدالله دیدبان در خصوص اجرای طرح الحاقی بیمارستان شهید رجایی قزوین به خبرنگار ما اظهار داشت: بیمارستان شهید رجایی قزوین از مراکز آموزشی و درمانی مهم استان است که به مراجعان زیادی خدمات ارائه می کند و از سالهای گذشته موضوع توسعه آن و اجرای طرح الحاقی در دستور کار قرار گرفت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین تصریح کرد: موقعیت ارتباطی استان موجب شده مجروحان حوادث جاده ای نیز به این مرکز منتقل شوند و توسعه و تامین تجهیزات درمانی آن در اولویت باشد.

دیدبان

وی بیان کرد: یکی از کمبودهای ما دستگاه تصویربرداری( MRI) بود که بیماران به استانهای همجوار و یا مراکز دیگر مراجعه می کردند که خوشبختانه این دستگاه خریداری و بیمارستان به آن مجهز شد.   

دیدبان یادآورشد: این دستگاه به روز ترین و مجهزترین دستگاههای تصویربرداری پزشکی کشور و از تکنولوژی بالایی برخوردار است و بیماران با وزن بالای 100 کیلوگرم نیز می توانند از خدمات آن برخوردار شوند.

وی اضافه کرد: این تجهیزات مدرن را در بیمارستانهای بخش دولتی و خصوصی هم نداشتیم و با راه اندازی آن دیگر بیماران به استانهای البرز و تهران مراجعه نمی کنند و قادریم در این مرکز خدمات تصویربرداری پزشکی را با تعرفه دولتی برای بیماران بستری و سرپایی ارائه کنیم.

image_2022_5_24-13_11_46_409_9OA - Copy

اختصاص 200 میلیارد تومان برای بخش الحاقی بیمارستان شهید رجایی 

دیدبان تصریح کرد: طرح مهم دیگر استان احداث بخش الحاقی بیمارستان شهید رجایی است که در حال حاضر بیش از 60  درصد پیشرفت فیزیکی دارد و مرحله سفت کاری آن به پایان رسیده است.

دیدبان اظهارداشت: خوشبختانه در سفر ریاست جمهور به استان قزوین 200 میلیارد تومان برای تکمیل بخش الحاقی پیش بینی شده که در صورت اختصاص آن امیدواریم در یک سال آینده آماده بهره برداری شود.

وی بیان کرد: انتظار داریم با اختصاص همه اعتبارات مصوب شده و سرعت عمل پیمانکار بتوانیم در دهه فجر سال آینده بخش الحاقی بیمارستان شهید رجایی را افتتاح کنیم.

image_2022_5_24-13_11_45_994_B6h

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین تصریح کرد: این بیمارستان در 8 طبقه و بیش از 13 هزار متر مربع زیربنا ساخته می شود و با ظرفیت 200 تختخواب جایگزین بیمارستان فعلی شهید رجایی خواهد شد.

وی گفت: همه بخش های مورد نیاز جراحی، عمومی، سوانح و سوختگی، مغز و اعصاب، بستری، سرپایی و سایر بخش های درمانی در بخش الحاقی بیمارستان شهید رجایی قزوین پیش بینی شده و امیدواریم با راه اندازی آن بتوانیم بخش عمده ای از مشکلات مراجعان این مجموعه بویژه کمبود فضای درمانی را برطرف کنیم.

انتهای پیام 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز