آبیک به عنوان پایلوت رشته تیراندازی با کمان تبدیل شود

۱۴۰۱/۰۵/۲۰ - ۱۷:۳۸:۴۸
کد خبر: ۱۳۶۲۶۲۴
آبیک  به عنوان پایلوت رشته تیراندازی با کمان تبدیل شود
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آبیک گفت: آبیک می تواند در کشور به عنوان پایلوت رشته تیراندازی با کمان شناخته شود و لازمه این کار ایجاد زیرساخت‌های مناسب برای این رشته ورزشی در شهرستان است.

به گزارش خبرنگار برنا از قزوین؛ ابراهیم برخورداری در نشستی با اصحاب رسانه شهرستان آبیک که به مناسبت روز  خبرنگار در سالن جلسات اداره ورزش برگزار شد، از برگزاری بیش از ۵۰ مسابقه طی ۳ ماهه ریاست خود خبر داد و اظهار کرد: برگزاری مسابقات ورزشی باعث قهرمان پروری می‌شود و یکی از مهم‌ترین روش‌های استعدادیابی و پرورش قهرمان برگزاری مسابقات ورزشی است.

وی افزود: از دیگر اقدامات مهم انجام شده طی ۳ ماهه گذشته می‌توان به نصب گرماتاب سالن های ورزشی زیاران و کوثر در شهر آبیک با هزینه ای بالغ بر ۱۲۰ میلیون تومان اشاره کرد.

برخورداری با اشاره به رفع مشکل روشنایی در سالن‌های ورزشی با نصب ۱۵ اس ام بی، عنوان کرد: متاسفانه زیرساخت ها و بافت ورزشی در شهرستان آبیک بسیار فرسوده است و برای رفع مشکلات آن نیازمند برنامه ریزی بلندمدت هستیم.

این مسئول ادامه داد: رفع زمین چمن ورزشگاه تختی با تعمیر موتور خانه ، رفع مشکل سرویس‌های بهداشتی ورزشگاه‌های شهر خاکعلی و شهر زیاران و جذب اعتبارات چشم‌گیر جهت رفع پاره‌ای از مشکلات شهرستان آبیک از دیگر اقدامات انجام شده طی ۳ ماه گذشته است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آبیک با تأکید بر اینکه برای رفع مشکل زیرساخت‌ها و افزایش امکانات ورزشی مورد نیاز مردم شهرستان آبیک حداقل صد میلیارد الی صد و پنجاه میلیارد تومان نیاز است.

وی از جذب اعتبار مصوب سال گذشته به مبلغ ۲ میلیارد تومان جهت استخر شهر آبیک خبر داد و گفت: امسال نیز در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان ۱۰ میلیارد تومان دیگر از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری برای تکمیل پروژه استخر در نظر گرفته شده است که به محض تخصیص پروژه حداکثر یک ساله آماده بهره‌برداری خواهد شد.

برخورداری وجود قهرمان ملی در رشته تیراندازی در شهرستان را مایه افتخار دانست و تصریح کرد: آبیک زمینه دارد که در کشور به عنوان پایلوت رشته تیراندازی با کمان شناخته شود و لازمه این کار ایجاد زیرساخت‌های مناسب برای این رشته ورزشی در شهرستان است.

image_2022_8_11-18_47_8_960_Guj

این مسئول تصریح کرد: بسیج ورزشکاران حامی و پشتیبان ورزشکاران است و می‌تواند در برگزاری مسابقات حامی هیئت ها باشد. 

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آبیک متذکر شد: در شهرستان آبیک زیرساخت ها بسیار کم و ظرفیت‌های انسانی بسیار زیاد است باید سعی کنیم امکانات ورزشی نیز در حد استعدادهای شهرستان آبیک باشد با این زیرساخت‌ها کار کردن بسیار دشوار است.

وی ادامه داد: اولویت اول اداره ورزش و جوانان ساخت استخر  است و  ساخت سالن ورزشی رزمی ایجاد چمن مصنوعی و نیز ساخت سالن اختصاصی تنیس روی میز از دیگر اولویت ها است که در این رشته‌ها قهرمان های کشوری داریم و وجود زیرساخت ها لازمه پیشرفت ورزشکاران آبیکی است.

برخورداری با بیان اینکه ساخت زمین چمن در شهرک فردوس با همکاری مسئولین در حال اجراست، اضافه کرد: با همکاری آموزش و پرورش سعی داریم چهار زمین چمن مصنوعی دیگر نیز در مدارس دخترانه شهر آبیک راه اندازی کنیم. 

این مسئول با اشاره به اینکه ورزش باعث ایجاد نشاط و شادابی در جامعه می شود تاکید کرد: این شما خبرنگاران هستید که با بازتاب عملکرد هیئت های ورزشی، مردم را به سمت ورزش سوق دهید  و گامهای موثری بردارید.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آبیک در پایان اظهار داشت: ورزش موجب می شود  جوانان از آسیب‌های اجتماعی دور بمانند و در همین راستا لازم است علاوه بر تقویت جسمی تقویت روحی و معنوی ورزشکاران را نیز مدنظر داشته باشیم.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز