رزمندگان قزوین برای دفاع از حریم ولایت و ارزشها آماده جانفشانی هستند

۱۴۰۱/۰۵/۲۰ - ۲۳:۱۹:۰۱
کد خبر: ۱۳۶۲۷۰۷
رزمندگان قزوین برای دفاع از حریم ولایت و ارزشها آماده جانفشانی هستند
فرمانده سپاه استان قزوین گفت: رزمندگان استان برای دفاع از حریم ولایت، آرمانهای انقلاب اسلامی و ارزشهای دینی آمادگی کامل دارند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی برنا از قزوین؛ مراسم گرامیداشت شهدای مدافع حرم روز پنجشنبه در شبستان امیرالمومنین (ع) مسجد النبی (ص) قزوین برگزار شد.

در این مراسم که آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین، سردار محمدرضا فلاح زاده( ابوباقر) جانشین سپاه قدس، سردار رفیعی آتانی فرمانده سپاه استان، رجحانی معاون عمرانی استانداری قزوین، سردار عراقی،  فرماندهان نظامی و انتظامی و خانواده شهدا  حضور داشتند  در ابتدای برنامه از یک شهید گمنام تجلیل و استقبال شد.

سردار رفیعی آتانی در این مراسم گفت: به روح بلند شهیدان از صدر اسلام تا دوران مبارزات درود و صلوات می فرستیم و قدردان بزرگانی چون شهید انصاری، رجایی، بابایی و لشکری و حسن پور و سه هزار ستاره پرآوازه و قهرمانان ارتش، آزادگان بزرگ، جانبازان، مدافعان حرم، حاج قاسم سلیمانی و ابومهندس و هزاران شهید دیگر هستیم و یادشان را زنده نگه می داریم.

000

وی افزود: رزمندگان قزوین بیش از  ۷ دوره بصورت یگان از سال ۹۳ در جبهه مقاومت بودند و منشا خیر و برکت شدند که سردار عراقی و آذربایجانی از آن جمله هستند.

فرمانده سپاه استان قزوین یادآور شد: رزمندگان ما ۶۴۰ نفر داوطلبانه برای دفاع از حریم حرم به جبهه رفتند و افتخار آفریدند.

سردار آتانی تصریح کرد: بیش از ۱۰ هزار رزمنده در جبهه مقاومت ثبت نام کردند و آماده حضور در جبهه بودند که ۲۴۰۰ نفر برای دفاع از حریم حرم و شکستن هیمنه دروغین دشمنان اعزام شوند.

وی بیان کرد: به فرماندهان ارشد سپاه اعلام می کنیم روی رزمندگان قزوین حساب ویژه باز کنید زیرا بسیجیان این خطه برای دفاع از انقلاب و آرمان های اسلامی آماده هستند.

سردار آتانی اظهار داشت: قزوین در همه عرصه های مهم از جمله رزمایش مومنانه، مبارزه با ویروس کرونا و دوران سازندگی و عمران آماده خدمت به مردم است.

image_2022_8_12-0_20_58_833_thC

وی گفت: به حرمت خون شهدای مدافع حرم همواره آماده و پابه کار هستیم تا غفلت از اهل بیت در گذشته جبران شود.

در ادامه مادر شهید مدافع حرم زکریا شیری خاطراتی از فرزند شهیدش بازگو کرد که حاضران را تحت تاثیر قرار داد.

در این مراسم پیکر یک شهید گمنام دفاع مقدس نیز تشییع شد.

این رزمنده در سال ۶۷ در منطقه زبیدات عراق به فیض شهادت رسید که پیکر شهید در تفحص شهدای هشت سال دفاع مقدس در زبیدات عراق شناسایی شد.

image_2022_8_12-0_20_59_660_MvV

مداحی و سوگواری به مناسبت ماه محرم و تجلیل از خانوئاده شهدای مدافع حرم از دیگر برنامه های این مراسم بود.

انتهای پیام

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز