مبارزه با ستمگران تا ظهور حضرت ادامه دارد

۱۴۰۱/۰۵/۲۰ - ۲۳:۳۶:۲۲
کد خبر: ۱۳۶۲۷۱۰
مبارزه با ستمگران تا ظهور حضرت ادامه دارد
نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین گفت: دفاع از حریم یک وظیفه دینی و ایمانی است و مبارزه با ستمگران عالم تا ظهور حضرت ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار فرهنگی برنا از قزوین؛ مراسم گرامیداشت شهدای مدافع حرم روز پنجشنبه در شبستان امیرالمومنین (ع) مسجد النبی (ص) قزوین برگزار شد.

در این مراسم که آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین، سردار محمدرضا فلاح زاده( ابوباقر)، سردار آتانی فرمانده سپاه استان، رجحانی معاون عمرانی استانداری قزوین، سردار عراقی،  فرماندهان نظامی و انتظامی، خانواده شهدا   حضور داشتند  در ابتدای برنامه از شهید گمنام تجلیل و استقبال شد.

آیت الله عابدینی در این مراسم اظهارداشت: انبیا برای دفاع از حریم انسانیت و دین و ایمان اقدام کردند و حضرت زینب(س) اوج ذلت یزید را نشان داد و از امیر مومنان دفاع کرد و پاسدار حرم ایمان بود.

image_2022_8_12-0_20_59_151_lpl

آیت الله عابدینی بیان کرد: اهل هر دینی که باشید باید به فریاد مسلمین برسید و دفاع از حرم یک وظیفه دینی و ایمانی است.

وی گفت: سردارانی که مدافع حرم و امنیت و مرزهای کشور بودند امید مردم هستند و همه کمک می کنند تا به جهان اعلام شود آماده حضور حضرت هستیم.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین یادآورشد: پشتیبان و قدردان شهید سلیمانی و سردار همدانی هستیم و از جایگاه ارزشمند آنها در همه حال دفاع می کنیم.

امام جمعه قزوین تصریح کرد: آنها که تقوا پیشه کردند و جهاد حقیقی انجام دادند عاقبت به خیر می شوند و امروز هم باید اذعان کرد مسیر مبارزه تا ظهور حضرت و جاری شدن حق و عدالت در جهان تداوم خواهد یافت.

image_2022_8_11-23_57_53_926_C6P

در ادامه مادر شهید مدافع حرم زکریا شیری خاطراتی از فرزند شهیدش بازگو کرد که حاضران را تحت تاثیر قرار داد.

در این مراسم پیکر یک شهید گمنام دفاع مقدس نیز تشییع شد.

این رزمنده در سال ۶۷ در منطقه زبیدات عراق به فیض شهادت رسید که پیکر شهید در تفحص شهدای هشت سال دفاع مقدس در زبیدات عراق شناسایی شد.

image_2022_8_12-0_38_30_565_XIe

مداحی و سوگواری به مناسبت ماه محرم و تجلیل از خانواده شهدای مدافع حرم از دیگر برنامه های این مراسم بود.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز