آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان قزوین تا ۲۱ مرداد ماه ۱۴۰۱

۱۴۰۱/۰۵/۲۱ - ۱۱:۱۷:۱۳
کد خبر: ۱۳۶۲۷۶۹
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان قزوین تا ۲۱ مرداد ماه ۱۴۰۱
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: در شبانه روز گذشته 2 بیمار بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا از قزوین؛ عبدالله دیدبان در این باره اظهار داشت: در بیست و چهار ساعت گذشته با ابتلای 44 بیمار دیگر به ویروس کرونا تعداد افراد بستری در بیمارستانهای استان به 174 نفر رسید.

وی اضافه کرد: موارد قطعی ابتلا به کرونا در استان 32 نفر و بیماران بدحال نیز 16 نفر هستند که در بخش مراقبت های ویژه بستری شده اند.

دیدبان تصریح کرد: با تلاش کادر بهداشتی و درمانی در مدت یاد شده 47 نفر از بیماران پس از بهبودی از بیمارستانها ترخیص شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین یادآورشد: از ابتدای انتشار ویروس کرونا تاکنون 52 هزار و 875 نفر در بیمارستانهای استان بستری شدند و 2 هزار و 917 نفر نیز جان خود را از دست دادند.

واکسن کرونا

وی بیان کرد: موارد قطعی ابتلا به کرونا تاکنون 144 هزار و 985 نفر و موارد محتمل و مشکوک نیز 26 هزار و 121 نفر گزارش شده است.

به گفته دیدبان از ابتدای انتشار ویروس کرونا تاکنون بیش از 43 هزار و 322 نفر پس از بهبودی از بیمارستانها ترخیص شده اند.

وی درخصوص وضعیت واکسیناسیون در استان نیز گفت: تاکنون 90.7 درصد جمعیت بالای 18 سال استان نوبت اول و 83.53 درصد نوبت دوم و 47.27 درصد این گروه سنی نوبت سوم واکسن خود را تزریق کرده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین اظهارداشت: همچنین 37.75 درصد جمعیت 5 تا 18 سال استان نوبت اول و 29.39 درصد این جمعیت نوبت دوم واکسن خود را دریافت کرده اند.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز