میز خدمت در شهر بیدستان تشکیل شد

۱۴۰۱/۰۵/۲۲ - ۲۱:۱۳:۰۸
کد خبر: ۱۳۶۳۴۲۶
میز خدمت در شهر بیدستان تشکیل شد
با برپایی میز خدمت در شهر بیدستان مشکلات مردم با حضور نماینده قزوین در مجلس، فرماندار و شهردار بررسی و پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا از قزوین؛ میز خدمت مجلس و دولت در شهر بیدستان عصر شنبه با حضور فاطمه محمد بیگی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی، مصطفی غفوری فرماندار شهرستان البرز، روسای ادارات و سازمان های خدمات رسان، بخشدار محمدیه، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر بیدستان در مسجد صاحب الزمان این شهر برگزار شد.

فاطمه محمد بیگی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی در این باره اظهارداشت: میز مشترک خدمت مجلس و دولت در راستای خدمت رسانی وحل مشکلات مردم برگزار شده و در دیدار مردمی مشکلات و خواسته های آنها را شنیدیم که بیشتر مطالبات در خصوص بهداشت و درمان، اشتغال، اوقافی بودن زمین ها و منازل مسکونی بود.

محمدبیگی تصریح کرد: با پیگیری و جلساتی که با مسئولان کشوری و استانی تشکیل شد برای تبدبل به احسن شدن زمین های اوقافی در شهر بیدستان اقدام لازم صورت گرفته است.

image_2022_8_13-22_3_0_407_kl3

وی افزود: در اجرای این طرح مردم باید مشارکت کنند تا مشکلات زمین های وقفی را حل کنیم.

اکبر امامی شهردار بیدستان نیز گفت: مشکلات مربوط به اقدام ملی مسکن، اوقافی بودن اراضی و واحدهای مسکونی، لایروبی و بازسازی قنات قدیم، جاده دسترسی بیدستان به اتوبان، مشاغل مزاحم و نبود درمانگاه و طرح توسعه شهر بیدستان به سمت شمال از مهمترین مشکلات مطرح شده از سوی شهروندان است.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز