مدیرکل جدید امور زندانهای استان قزوین معرفی شد

۱۴۰۱/۰۵/۲۳ - ۰۹:۵۴:۱۳
کد خبر: ۱۳۶۳۵۹۵
مدیرکل جدید امور زندانهای استان قزوین معرفی شد
در مراسمی با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان زندانهای کشور، فرهاد بهرامی به عنوان مدیرکل جدید امور زندان های استان قزوین معرفی شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا از قزوین؛ روز یکشنبه در مراسمی با حضور ضیایی فرد معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان زندانهای کشور، علی شعبانی رئیس کل دادگستری و حسین رجبی دادستان و جمعی از قضات و مدیران اجرایی ضمن تقدیر از خدمات دو ساله حمیدرضا جهانگیری مدیرکل سابق، فرهاد بهرامی به عنوان مدیرکل جدید امور زندانهای استان قزوین منصوب شد.

حمیدرضا جهانگیری مدیرکل سابق در این مراسم گفت: تلاش کردیم در مسیر رضایت الهی و مردم گام برداریم و با تلاش مجموعه همکاران خود در این مسیر جدی بودیم.image_2022_8_14-10_47_33_414_cct

وی افزود: شهریور ۹۹ که مسئولیت پذیرفتم با چالش مواد مخدر روبرو بودیم که این مواد وارد زندان نشود که با توسعه برنامه های فرهنگی و اقدامات امنیتی توانستیم مشکلات را کاهش دهیم.

جهانگیری بیان کرد: در سال ۹۹ اشتغال زندان حدود ۸ درصد بود که سال قبل آن را به ۸۰ درصد اشتغال مولد رسانیدم و امروز با سیاست جدید سازمان حدود ۶۵ درصد اشتغال مولد داریم.

وی تصریح کرد: هرچند فضای فیزیکی محدودی داریم و جمعیت زندانی 2.5 برابر فضای موجود است اما تلاش کرده ایم با برنامه های اشتغال و کارهای فرهنگی بخشی از چالش ها را حل کنیم.

جهانگیری تصریح کرد: کاهش ۶۰ درصدی خودزنی و درگیری و رفتارهای پرخطر از دستاوردهای برنامه های فرهنگی است و در ادامه فعالیتها باجه دادرسی الکترونیک از سه مورد به  ۲۳ باجه رسیده و افزایش ۲۰۰ درصدی داشته ایم.

وی گفت: بیش از ۱۵ هزار و ۱۵۲ مورد دادرسی الکترونیک انجام شد و در دو سال قبل تعداد ۲۰ نفر از پابند الکترونیک استفاده می کردند که امروز این تعداد به ۲۰۸ نفر رسیده است.

image_2022_8_14-10_55_47_768_DTx

جهانگیری یادآورشد: ۲۸۶ مورد بازدید چهره به چهره با ۱۴ هزار و ۳۰۰ نفر و پیگیری ۷۰ درصد مشکلات زندانیان و دیدار با ۱۲۰ خانواده زندانیان و آزادی ۲۰۰ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد و کسب رضایت از اولیای دم ۵ نفر از زندانیان محکوم به قصاص از کارهای مهم انجام شده است.

وی افزود: افزایش تعداد زندانیان داوطلب حضور در NA و کاهش ۲۰۰ نفر از آمار افراد متادون درمانی و از بین بردن نمادهای مجرمیت از دیگر اقدامات دو سال اخیر است.

جهانگیری اظهارداشت: با دریافت مجوز احداث بند زندان ۶۰۰ نفره با ده درصد پیشرفت فیزیکی که برای جداسازی برخی مجرمان خواهد بود اقدام خوبی برای افزایش ظرفیت نگهداری مددجویان ایجاد می شود.

image_2022_8_14-10_47_20_429_Exr

مدیرکل سابق زندان استان قزوین بیان کرد: در سفر ریاست جمهوری ۳۵ میلیارد تومان برای تجهیز زندان مرکزی در دو سال اختصاص داده خواهد شد.

در این مراسم از خدمات جهانگیری مدیرکل سابق با اهدای لوح تقدیر و فرهاد بهرامی به عنوان مدیر کل جدید امور زندانهای استان معرفی شد.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز