پیک جدید کرونا را جدی بگیریم/ نظارت و بازرسی ها تشدید شود

۱۴۰۱/۰۵/۲۳ - ۱۴:۰۳:۱۸
کد خبر: ۱۳۶۳۷۹۲
پیک جدید کرونا را جدی بگیریم/ نظارت و بازرسی ها تشدید شود
معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین گفت: با پیک جدید کرونا و قرمز شدن قزوین بایستی رعایت بهداشت و زدن ماسک و نظارت و بازرسی ها تشدید شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا از قزوین؛  جلسه ستاد کرونای استان روز یکشنبه به ریاست ابوالحسن کبیری معاون سیاسی امنیتی استانداری در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد.

ابوالحسن کبیری در این جلسه اظهارداشت: با ورود به پیک هفتم کرونایی لازم است تا هم مردم و هم مسئولان رعایت نکات بهداشتی را جدی بگیرند تا سلامت شهروندان به مخاطره نیفتد.

وی افزود: از آنجا که سال تحصیلی جید نیز حضوری است لذا باید موضوع ضدعفونی کردن مدارس جدی گرفته شود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین یادآورشد: تهویه مدارس برای جابجایی هوا و تامین سلامت دانش آموزان در کنار سایر موارد بهداشتی بسیار ضروری است و باید مسئولان مدارس به این مهم نیز توجه کنند.

0000

کبیری گفت: هر چند روند بیماری در استان نزولی است اما باید رعایت بهداشت فردی و اجتماعی و ماسک زدن و فاصله گذاری اجتماعی مورد توجه شهروندان قرار گیرد.

وی اظهارداشت: مسئولان سازمان مدیریت و برنامه ریزی لازم است برای تامین نیازهای مواد ضد عفونی مدارس اعتبار لازم را پیش بینی کنند تا سلامت فرزندانمان به خطر نیفتد.

این مسئول گفت: بازرسی از اصناف از سوی دستگاههای ذیربط جدی گرفته شود و برای اجرای مصوبات ستاد کرونا هم باید اقدام و پیگیری لازم صورت گیرد.

کبیری با اشاره به ایام اربعین و فعالیت دسته های عزاداری تصریح کرد: از مسئولان هیئت ها انتظار داریم زدن ماسک و رعایت بهداشت را در دسته های عزاداری جدی بگیرند و از رسانه ملی درخواست می کنیم از پخش تصاویر هیئت هایی که بهداشت را رعایت نمی کنند خودداری کنند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین زدن واکسن نوبت سوم را مهم دانست و افزود: در خصوص تزریق نوبت چهارم واکسن نیز از مسئولان بهداشتی انتظار داریم با اظهارنظر کارشناسی شهروندان را در جریان اهمیت تزریق آن اعلام کنند.

image_2022_8_14-15_4_40_88_Bkq

وی بیان کرد: رسانه ها مراقب باشند از بروز شایعه جلوگیری شود و اگر اطلاعات دقیق و بموقع در اختیار مخاطب قرار گیرد شاهد استقبال بیشتری برای تکمیل تزریق واکسن خواهیم بود.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز