خبرنگاران در انتقال پیام شهدا احساس تکلیف کنند

۱۴۰۱/۰۵/۲۳ - ۱۵:۴۸:۵۴
کد خبر: ۱۳۶۳۸۴۳
خبرنگاران در انتقال پیام شهدا احساس تکلیف کنند
فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین گفت: خبرنگاران در کنار اطلاع رسانی و روشنگری جامعه بایستی در انتقال پیام شهدا نیز احساس تکلیف و مسئولیت کنند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی برنا از قزوین؛ سرهنگ زین العابدین اصلی بیگی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان که در محل سپاه ناحیه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: تقارن سالروز خبرنگار با روز عاشورا را به فال نیک می‌گیریم و باور داریم مسئولیتی که خبرنگاران دارند همان رسالتی است که حضرت زینب (س) در ماندگاری واقعه عاشورا بر عهده داشت.

سرهنگ اصلی بیگی یادآور شد: قلم خبرنگاران متعهد می تواند حقایق انقلاب، آرمان شهدای اسلام و مدافعان حرم و  زحمات همه مسئولان را به منصه ظهور برساند.

وی در ادامه با اشاره به بیانیه یکی از سران فتنه علیه سردار شهید همدانی اظهار کرد: امنیت همه ایرانیان و مردم سوریه مدیون رشادت های شهید همدانی ها و شهید سلیمانی هاست و این خدمات هرگز فراموش نخواهد شد.

image_2022_8_14-16_32_18_465_5OE

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین با بیان اینکه سپاه نوکر و خادم ملت ایران است، گفت: سپاه در این مسیر مجاهدانه و با روحیه شهادت طلبی گام برمی دارد و  اجازه نمی دهد دشمنان اسلام به این نظام چشم طمع داشته باشند.

سرهنگ اصلی بیگی با اشاره به فعالیت های صورت گرفته از ابتدای سال تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بسته معیشتی بین نیازمندان در شهرها و مناطق روستایی شهرستان قزوین توزیع شده است.

در ادامه حجت‌ الاسلام‌ رضا صادقی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه امام‌سجاد (ع) شهرستان قزوین با تاکید بر اهمیت نقش پیام رسانی واقعه عاشورا اظهارداشت: پیام رسانان‌ واقعه عاشورا حضرت زینب(س) و امام سجاد (ع) بودند تا واقعه‌ کربلا در همان منطقه باقی نماند.

نهضت عاشورا به برکت وجود پیام رسانان زنده است

وی بیان کرد: امام حسین (ع) نهضتی را آغاز کرد و انقلابی را علیه خلافت اموی راه انداخت که در راستای اصلاح امور بود و امروز هم باور داریم کار اطلاع رسانی و آگاهی دادن به مردم را ائمه اطهار انجام دادند و خبرنگاران با تاسی از نهضت عاشورا در این مسیر گام برمی دارند.  

image_2022_8_14-16_32_18_734_ADr

صادقی یادآورشد:  بیدارى افکار عمومی، مهم‌ترین وظیفه رسانه‌هاست و در این بین خبرگزاری ها نقش مهمی در ارائه مطالب واقعی به مخاطبان خود دارند و آحاد جامعه با اعتماد به مطالب درست و واقعی به خبرگزاری‌ها بیشتر مراجعه می کنند.

وی ادامه داد: سردار همدانی ها و سلیمانی ها جان خود را در راه انقلاب نثار کردند تا در امنیت باشیم و امروز این امنیت و اقتدار و عظمت را مدیون خون شهدا می دانیم و از رسانه ها انتظار داریم پیام رسان خون شهدا باشند. 

در پایان این مراسم از خبرنگاران تجلیل شد.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز