چشم انداز ایران قوی در پرتو اسلام ناب محمدی محقق می شود

۱۴۰۱/۰۵/۲۳ - ۲۲:۴۳:۳۸
کد خبر: ۱۳۶۳۹۶۱
چشم انداز ایران قوی در پرتو اسلام ناب محمدی محقق می شود
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: چشم انداز ایران قوی در پرتو اسلامی ناب محمدی و جهاد تبیین محقق می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ حجت الاسلام علی معبودی عصر یکشنبه در جمع طلاب اظهارداشت: اسراییل، عربستان به ویژه بن سلمان، مراکز زیادی را برای مقابله با جمهوری اسلامی ایجاد کردند که وظیفه مهم آنها تولید محتوا و ایجاد هجمه های فکری در ایران اسلامی است.

وی گفت: امروز توسط دشمنان در فضای مجازی هزاران شبهه برای انحراف افکار عمومی به ویژه نسل جوان در  اتاق های فکر آنها ایجاد شده که در جهت جنگ اراده ها شکل گرفته و به گفته خودشان چون در جنگ اقتصادی، سیاسی شکست خورده اند به دنبال شکستن اراده مردم ایران هستند.

حجت الاسلام معبودی تصریح کرد: تحریم های زیادی علیه ایران صورت گرفت و در جنگ ترکیبی برای تضعیف اراده ملت هر اقدامی انجام می دهند و بدنبال از بین بردن اسلام ناب محمدی هستند و برای این منظور با شبیخون فرهنگی، به دنبال جایگزینی ضدفرهنگ ها بجای فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی هستند. هرچند که به دلیل بنیه های فرهنگ اسلامی در جامعه ایرانی هنوز نتوانسته اند به اهداف خود دست یابند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اظهارداشت: دشمن چون از انتقال اسلام ناب هراس دارد لذا با طرح موضوع مقابله با حجاب و عفاف زن ایرانی، ترویج بی غیرتی در بین مردان می خواهد به اهداف اسلام هراسی برسد و با جنگ اراده ها از طریق مسایل فرهنگی به دنبال کمرنگ کردن اسلام ناب محمدی است. 

وی بیان کرد: از بین بردن استقلال جامعه ایرانی دومین هدف دشمن در برپایی جنگ اراده هاست لذا استقلال ملت نکته مهمی است که از ابتدای انقلاب اسلامی دشمن به دنبال تضعیف و از بین بردن آن در جامعه ایران بوده در حالی که رهبر معظم انقلاب، در بیانیه گام دوم، استقلال را یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی نامیدند.  

حجت الاسلام معبودی افزود: سومین هدف، مخالفت با ایجاد ایران قوی است‌ که متاسفانه در دولت گذشته موضوع برجام مطرح شد و کشور را گرفتار کرد و این امر موجب خسارت بزرگی به کشور شد.

وی یادآورشد: برجام چندین زنجیر به دست و پای کشور بسته و امروز تمام تلاش دولت این است که بتواند این زنجیرها را بازکند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین تصریح کرد: باید بدانیم توسعه و موفقیت کشور در پرتو اسلام ناب محمدی است و این موضوع باید برای جامعه تبیین شود که عزت، استقلال، چشم انداز ایران قوی در پرتو اسلام ناب محمدی است و این مهم یکی از مصادیق جهاد تبیین است که موجب می شود کربلایی دیگر در ایران رقم نخورد.

انتهای پیام

 

نظر شما