دستگاه قضایی از خبرنگاران در انجام رسالت حرفه ای خود حمایت می کند

۱۴۰۱/۰۵/۲۴ - ۱۳:۱۰:۵۲
کد خبر: ۱۳۶۴۱۷۳
دستگاه قضایی از خبرنگاران در انجام رسالت حرفه ای خود حمایت می کند
رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: دستگاه قضایی از فعالیت خبرنگاران در انجام رسالت حرفه ای و آگاهی بخشی حمایت جدی می کند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا از قزوین؛ به مناسبت روز خبرنگار، علی شعبانی رئیس کل دادگستری استان به همراه حسین رجبی دادستان و حسینی مدیر روابط عمومی دادگستری ظهر دوشنبه با حضور در دفتر خبرگزاری برنا در استان قزوین از تلاش خبرنگاران در عرصه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی تقدیر کردند.

علی شعبانی در این دیدار گفت: اصحاب رسانه در عصر کنونی نقش بی بدیلی در آگاهی بخشی و روشنگری دارند و تلاش همه آنها شایسته تجلیل است.

وی بیان کرد: کسب اطلاعات در عرصه های مختلف از نیازهای جوامع کنونی است و دوام و بقای جامعه نیز به رسانه ها وابسته است و هر نظام حاکمیتی برای پیشبرد امور خود به خبرنگاران نیاز مستمر دارد.

image_2022_8_15-13_25_42_357_jjE

رئیس کل دادگستری استان قزوین یادآورشد: به نظر می رسد نقش رسانه ها و خبرنگاران در انعکاس عملکرد دستگاههای دولتی و انتقال مشکلات و نواقص بسیار اثرگذار است و باید قدردان این ظرفیت باشیم و از آن بخوبی استفاده کنیم.

شعبانی اظهارداشت: خبرنگاران با تیزبینی و دقتی که در امور دارند زوایای پنهان مشکلات را می بینند و می توانند در حل آنها کمک موثری باشند.

دستگاه قضایی از خبرنگاران حمایت می کند

این مسئول قضایی در ادامه بیان کرد: برای شکرگذاری و نیز تقدیر از خدمات خبرنگاران بهترین هدیه حمایت معنوی و قضایی از فعالان این عرصه است لذا وطیفه خود می دانیم با همه توان از جایگاه خبرنگاران در انجام درست رسالت خود حمایت کنیم.

وی گفت: بایستی با تعامل دو سویه هم دستگاه قضایی از ظرفیت رسانه ها برای انتقال پیام و عملکرد خود استفاده کند و هم شما خبرنگاران از حمایت ما برخوردار شوید تا کارها بخوبی انجام شود.

image_2022_8_15-14_8_4_29_qZO

شعبانی اظهارداشت: از شما خبرنگاران و اصحاب رسانه انتظار داریم برای تحقق عدالت در جامعه به دستگاه قضایی کمک کنید تا کسانی که در مبارزه با فساد متضرر می شوند نتوانند حاشیه سازی و جنجال کنند.

وی بیان کرد: وقتی دستگاه قضایی مبارزه با فساد را با جدیت آغاز کرده عده ای که فعالیت خود را در معرض آسیب دیده اند تلاش می کنند با حاشیه سازی، جنجال رسانه ای و شانتاژ در فضای مجازی موجب تردید و یا دلسردی و نا امید در برخورد شوند که در این راستا رسانه ها میتوانند با حمایت واقع بینانه موجب دلگرمی شده و این شیطنت ها را خنثی کنند.

image_2022_8_15-14_9_57_942_V34

رئیس کل دادگستری استان قزوین اظهارداشت: رسانه ها می توانند فضا را بر فرصت طلبان و سوء استفاده کنندگان و مفسدان مسدود کنند تا دستگاه قضایی با آرامش بیشتری در مبارزه موفق باشد.

در ادامه لوح یادبودی به خبرنگاران خبرگزاری برنا اهدا شد.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز