خبرنگاران در تشریح ابعاد مختلف «جهاد تبیین» مشارکت کنند

۱۴۰۱/۰۵/۲۴ - ۱۳:۳۰:۲۲
کد خبر: ۱۳۶۴۱۹۲
خبرنگاران در تشریح ابعاد مختلف «جهاد تبیین» مشارکت کنند
دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: «جهاد تبیین» کلید واژه مهمی است که از خبرنگاران و رسانه ها انتظار داریم در تشریح ابعاد و دستاوردهای آن مشارکت بیشتری داشته باشند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا از قزوین؛ به مناسبت روز خبرنگار، علی شعبانی رئیس کل دادگستری استان  به همراه حسین رجبی دادستان و حسینی مدیر روابط عمومی دادگستری با حضور در دفتر خبرگزاری برنا در استان قزوین از تلاش خبرنگاران در عرصه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی تقدیرکردند.

حسین رجبی در این دیدار گفت: جهاد تبیین کلید واژه مهمی است که با گذشت 43 سال بایستی مورد توجه جدی همه گروهها بویژه خبرنگاران قرار گیرد و ابعاد اثر بخش آن بخوبی به مخاطبان منتقل شود.

دادستان قزوین بیان کرد: انقلاب اسلامی دستاوردهای ارزشمند فراوانی برای مردم داشته اما در برخی حوزه ها چون بخوبی اطلاع رسانی نشده این خدمات مغفول مانده و به حاشیه رفته است.

image_2022_8_15-14_33_48_31_MH4

رجبی گفت: در عصر کنونی رسانه ها و خبرنگاران مانند فرماندهان جبهه جنگ نرم هستند که با اطلاع رسانی مناسب و بموقع می توانند نقش مهمی در تشریح دستاوردهای نظام اسلامی داشته باشند و روشنگری کنند.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین یادآورشد: جهاد تبیین از موضوعات مهم در وضعیت کنونی است و از خبرنگاران متعهد و دلسوز انتظار داریم در این عرصه نیز مشارکت بیشتری داشته باشند و با تشریح ابعاد مختلف آن به رسالت خود عمل کنند و تاثیرگذار باشند.

در این مراسم از خدمات همکاران خبرگزاری برنا در انعکاس خبرهای مرتبط با دستگاه قضایی استان تجلیل شد.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز