رسانه ها صدای رسای صنعتگران و تولیدکنندگان هستند/ برنا رسانه ای اخلاق مدار و حرفه ای است

۱۴۰۱/۰۵/۲۴ - ۱۹:۴۲:۵۳
کد خبر: ۱۳۶۴۳۵۱
رسانه ها صدای رسای صنعتگران و تولیدکنندگان هستند/  برنا رسانه ای اخلاق مدار و حرفه ای است
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین گفت: رسانه ها صدای رسای صنعتگران و تولیدکنندگان در شرایط کنونی هستند و در انعکاس مشکلات و تسریع در رفع موانع تولید نقش موثری دارند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی برنا از قزوین؛ رضا صفاری مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین به همراه معصومی مدیر روابط عمومی این شرکت روز دوشنبه با حضور در دفتر خبرگزاری برنا از فعالیت موثر رسانه ها در عرصه اطلاع رسانی تقدیر و تشکر کرد.

صفاری در این دیدار اظهارداشت: از همه فعالان رسانه های مکتوب، مجازی، رسانه ملی و خبرگزاری ها که در حمایت از تولید و صنعت به صورت مستمر حامی صنعتگران بوده اند تشکر و قدردانی می کنیم.

وی افزود: خوشبختانه تعامل بسیار خوبی بین شرکت شهرک های صنعتی استان و خبرنگاران وجود دارد و این همکاری موجب شده بتوانیم در کنار انعکاس خدمات و عملکرد شرکت از مشکلات تولیدکنندگان نیز مطلع شده و برای رفع آن اقدام کنیم.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین یادآورشد: حضور خبرنگاران در مراسم افتتاح واحدهای تولیدی و صنعتی جدید، اجرای طرح های توسعه، رویدادهای مهم بررسی مشکلات و موانع تولید، بازدید گروههای مختلف از نمایشگاهها و نیز واحدهای صنعتی و بازدیدهای هفتگی استاندار محترم و معاونان استاندار و مدیران از صنایع بسیار پر رنگ و مستمر است و این رویکرد به اجرای مطلوب ماموریت های ما کمک موثری کرده است.

666

رسانه ها، صدای تولید و صنعتگران هستند

صفاری با تشکر از همراهی خوب خبرگزاری برنا در حوزه صنعت و تولید گفت: خبرگزاری برنا در کنار سایر رسانه ها صدای تولیدکننده بوده و با حضور مستمر و موثر در جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی و جلسات اقتصاد مقاومتی در انعکاس فعالیتهای دولت نیز نقش کلیدی داشته است. 

وی بیان کرد: به نظر می رسد در شرایط تحریم و مشکلات اقتصادی کشور، تولیدکنندگان با تحمل فشارهای مختلف همچنان چرخ تولید را به حرکت درآورده و به اشتغال و اقتصاد کشور کمک کرده اند اما صدای مظلومیت آنها کمتر شنیده شده و در این میان یکی از ابزارهای مهم برای انعکاس مشکلات کارآفرینان شما رسانه ها هستید.

این مدیر صنعتی گفت: رسانه ها در کنار انعکاس مشکلات و مطالبات تولیدکنندگان می توانند موفقیتهای واحدهای شاخص و نمونه را نیز بازگو کنند تا برای دیگر تولیدکنندگان امیدآفرین و انگیزه بخش باشد.

وی اظهارداشت: از رسانه ها بویژه خبرگزاری برنا انتظار داریم در معرفی ظرفیتهای تولیدی واحدها و محصولات شاخصی که تولیدمی کنند مشارکت بیشتری داشته باشند زیرا هنوز در استان این ظرفیت معرفی نشده و بسیاری از کارخانه ها نیازهای خود را از سایر مناطق کشور تهیه می کنند در حالی که در همین استان می توانیم از تولیدات واحدهای فعال صنعتی خود استفاده کنیم.

فعالیت خبرگزاری برنا حرفه ای و قابل تقدیر است

صفاری در خصوص عملکرد خبرگزاری برنا نیز اظهارداشت: این رسانه در سالهای اخیر روند جهشی داشته و با گذشته قابل مقایسه نیست و شاهد پویایی و تحولی کمی و کیفی در آن هستیم که بیانگر تلاش شبانه روزی و موثر مدیریت و خبرنگاران جوان آن است.

image_2022_8_15-18_4_57_658_GgL

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین بیان کرد: رویکرد تخصصی و حرفه ای، دوری از حاشیه و جنجال، حضور مستمر در جلسات و رویدادها و رعایت اخلاق مداری از ویژگی های خبرگزاری برنا در استان قزوین است که شما را به یک منبع خبری قابل اعتماد تبدیل کرده است.

در ادامه با اهدای لوح تقدیر از خدمات خبرنگاران خبرگزاری برنا در انعکاس فعالیتهای شرکت شهرک های صنعتی و واحدهای تولیدی تشکر و قدردانی شد.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز