تیمهای قهرمان مسابقات فوتبال باشگاههای شهرستان قزوین مشخص شدند

۱۴۰۱/۰۵/۲۶ - ۱۰:۱۲:۵۵
کد خبر: ۱۳۶۴۹۳۵
تیمهای قهرمان مسابقات فوتبال باشگاههای شهرستان قزوین مشخص شدند
تیم های «کاسپین مهر» در رده بزرگسالان و «ستاره سرخ» در نونهالان در مسابقات فوتبال باشگاههای شهرستان قزوین به قهرمانی رسیدند.

به گزارش خبرنگار ورزشی برنا از قزوین؛ مراسم اختتامیه و اهدای جوایز مسابقات فوتبال لیگ شهرستان قزوین عصر سه شنبه در استادیوم ورزشی شهید رجایی قزوین برگزار شد.

ولی صفارها رئیس هیئت فوتبال شهرستان قزوین در خصوص مسابقات فوتبال برگزار شد اظهارداشت: فینال مسابقات فوتبال این شهرستان در دو رده بزرگسالان و نونهالان برگزار شد و تیم های برتر شناخته شدند.

image_2022_8_17-10_22_47_96_b46

وی بیان کرد: مسابقات رده سنی بزرگسالان با حضور شش تیم از یک ماه گذشته آغاز شد که بازیها به صورت گروهی انجام شد.

صفارها تصریح کرد: در فینال این رقابتها در بزرگسالان تیم «کاسپین مهر» به مقام قهرمانی رسید و تیم «اوژن» نایب قهرمان شد.

رئیس هیئت فوتبال شهرستان قزوین یادآورشد: در مسابقات فوتبال باشگاههای شهرستان در رده نونهالان که با حضور هشت تیم در دو گروه چهارتیمی برگزار شد در فینال دو تیم «ستاره سرخ» و «ستاره شهر« با هم روبرو شدند.

وی اضافه کرد: در این بازی ها در رده نونهالان تیم «ستاره سرخ» قهرمان باشگاههای شهرستان شد و تیم «ستاره شهر» به عنوان نایب قهرمانی دست یافت.  

صفارها یادآورشد: مسابقات فوتبال جذابیت های خاص خود را دارد و در رده بزرگسالان کسانی هستند که در گروه جوانان بودند که نشان می دهد در بخش تیم های پایه موفق بودیم و جوانان بخوبی استعدادیابی شده و برنامه ریزی ها نتیجه داده است.

image_2022_8_17-10_23_10_751_7Nx

وی بیان کرد: بازی های  فوتبال در رده های سنی با  حضور 10 تیم در حال برگزاری است و امیدواریم در بزرگسالان هم این تعداد تیم را در سال های آینده تشکیل دهیم و مسابقات با کیفیت بالایی برگزار شود.

صفارها در خصوص برنامه هیئت در حوزه استعدادیابی هم اظهارداشت: برنامه استعدادیابی در دو دوره انجام شد که هم در حین بازی و کارشناسان بازیها را ارزیابی کردند و یک سری هم در  فستیوال هایی که برگزار می شود تیم ها نفرات منتخب را شناسایی و اعزام می کنند.

image_2022_8_17-10_22_58_459_R2E

رئیس هیئت فوتبال شهرستان قزوین اضافه کرد: بر اساس شاخص های فدراسیون این افراد در دوره های استعدادیابی انتخاب شده و بر اساس آیتم های استعدادیابی به مسابقات کشوری معرفی می شوند.

وی در خصوص مشکلات هیئت نیز گفت: در بخش سخت افزاری کمبودهایی داریم برای نمونه در حال حاضر فقط زمین شهید رجایی برای مسابقات و تمرین هیئت قابل بهره برداری است که امیدواریم شرایطی ایجاد شود تا از سایر زمین ها هم استفاده کنیم  چون مسابقات استانی هم آغاز می شود و باید مراقب باشیم این زمین درست نگهداری شده و همواره آماده برگزاری مسابقات باشد.

image_2022_8_17-10_22_45_506_zbc

صفارهای در خصوص اولویت های هیئت در سال جاری هم اظهارداشت: برگزاری فینال مسابقات شهرستانی و مسابقات فوتسال از اولویت های امسال است و تلاش می کنیم در ماه رمضان بتوانیم آن را به پایان برسانیم و در فوتبال هم برنامه داریم تعداد  بازی ها بیشتر شود. 

image_2022_8_17-10_58_8_233_YD0

در پایان این رقابتها کاپ قهرمانی و مدال تیم  های برتر به بازیکنان اهدا شد.

همچنین از داوران مسابقات و نیز مربیان تیمها تجلیل شد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز