طرح های جهاد کشاورزی قزوین با تعیین مدیران پیشران متحول خواهد شد

۱۴۰۱/۰۵/۲۷ - ۱۲:۵۰:۴۸
کد خبر: ۱۳۶۵۵۰۲
طرح های جهاد کشاورزی قزوین با تعیین مدیران پیشران متحول خواهد شد
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: طرح های توسعه جهاد کشاورزی در حوزه‌های مختلف با تعیین مدیران پیشران متحول شده و به نقطه مطلوب خواهد رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ رضا افلاطونی روز پنجشنبه در جلسه معارفه مدیران پیشران پروژه‌های سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین ا ظهارداشت: هدف از معارفه مدیران جدید در ۱۱ پروژه مهم جهاد کشاورزی، ایجاد تحول واقعی و دستیابی به اهداف و سیاست‌های وزارت جهاد کشاورزی است.  

وی اضافه کرد: همه معاونت‌ها و مدیران سازمان باید با مدیران پیشران پروژه‌ها همکاری کرده و اطلاعات لازم را در اختیار آنها قرار دهند، تا جایی که امکان مکاتبات داخلی برای افراد فراهم شود. 

افلاطونی بیان کرد: مدیرانی که امروز برای پروژه‌‌های سازمان انتخاب شده‌اند، علاوه بر انضباط در تکالیف اداری و سازمانی از اختیارات لازم و کافی در طرحها نیز برخوردار خواهند شد تا بتوانند با بکارگیری همه ظرفیت‌ها در اجرای طرح ها بهتر عمل کنند.

این مسئول تصریح کرد: مدیران پیشران پروژه‌ها کارآمدترین و مجرب ترین کارشناسان و مدیران سازمان جهاد کشاورزی هستند که با حضور آن‌ها تحول بزرگی در بخش کشاورزی اتفاق خواهد افتاد.

افلاطونی با اشاره به کشاورزی دانش بنیان گفت:با توجه به شعار سال لازم است در همه حوزه‌ها تحول علمی ایجاد کرده و وابستگی به خارج را کاهش دهیم. 

image_2022_8_18-11_58_54_512_0NH

در ادامه مدیران و کارشناسان دیدگاههای خود را در خصوص افزایش سطح زیر کشت علوفه، دوری از محصولات پرآب بر، برون سپاری امور اداری و کاغذ بازی، واگذاری تصدی گری و اپراتوری به بخش خصوصی، تقویت الگوی کشت با توجه به پیشینه آن تا قبل از انقلاب اسلامی، دریافت پیشنهادات و ایده‌های نو از بهره‌برداران بخش کشاورزی مطرح کردند.

همچنین خودکفایی در بذر سبزی و صیفی، افزایش کمی و کیفی اقتصادی در محصول انگور و کشمش، دستیابی قزوین به رتبه اول کاداستر و رفع تداخل اراضی کشور، تبدیل مزارع کشاورزی به پارک گردشگری و مقابله با اراضی شور استان از دیگر موارد مهمی بود که در این نشست مطرح شد و مورد تاکید قرار گرفت.

در پایان این نشست احکام  مدیریت پروژه کشاورزی دانش بنیان به مدیریت بابک قرالی، سامانه هوشمند کشاورزی و پایش اراضی کشاورزی به مدیریت افشین یوسف گمرکچی، الگوی کشت به مدیریت سمیه بهرام نژاد، کشاورزی قراردادی و کشت فراسرزمینی به مدیریت مجید علی بابایی سیگارودی، نظام پیشنهادات به مدیریت سعید عباسی، برون سپاری فعالیت های قابل واگذاری مراکز به مدیریت فرامرز حریری مقدم، تولید و خودکفایی دانش بنیان علوفه دام و طیور به مدیریت مهدی افتخاری، انگور و کشمش به مدیریت حامد رحمانی، کاداستر اراضی کشاورزی به مدیریت محمد احمدی، رفع تداخلات اراضی کشاورزی به مدیریت مهدی مهرپویان و طبیعت گردی و گردشگری کشاورزی و جنگل کاری حوزه شور به مدیریت آزیتا اسدی صادر شد.

انتهای پیام 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز