ایران اسلامی معادلات جهانی را تغییر داده است

۱۴۰۱/۰۵/۲۸ - ۱۰:۴۴:۵۳
کد خبر: ۱۳۶۵۷۳۹
ایران اسلامی معادلات جهانی را تغییر داده است
فرمانده بسیج مستضعفین کشور در مراسم یادواره شهدای شریفیه گفت: ایران با تغییر مولفه های قدرت معادلات جهانی را تغییر داده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ سردار سلیمانی فرمانده بسیج مستضعفین کشور در سی و سومین یادواره شهدای شهر شریفیه گفت: امام حسین (ع) برای اصلاح امت جدش قیام کرد و اگر خالق عاشورا نبود جمهوری اسلامی با الهام از مکتب عاشورا در سرزمین خاص ایران رخ نمی داد و مکتبی که ملت های مظلوم به عنوان تنها راه نجات بخش آن را تلقی کردند خلق نمی شد.

وی افزود: هرچند سلاطین ظلم و جور مانع از شکل گیری انقلاب شدند ولی جمهوری اسلامی در سال ۱۳۵۷ توسط یک ملت عاشورایی مستقر شد و این نظام یک موهبت الهی بود که از سوی خدا به ملت ایران ارزانی شد و حرکت ساده سیاسی نبود.

سردار سلیمانی تصریح کرد: انقلاب اسلامی حاصل قرن ها مبارزه و شهادت طلبی و مبارزه برگرفته از مکتب عاشورا بود که بعد از ۱۴۰۰ سال شکل گرفت و تمام جبهه باطل و یزیدیان معاصر مانند آمریکایی ها و صهیونیست ها تمام امکانات خود را برای براندازی جمهوری اسلامی به خط کردند اما نتیجه نگرفتند.

سردار سلیمانی اظهارداشت: از قدرتهای پوشالی باید پرسید به چه حقی توطئه، کودتا، حمله نظامی به طبس، جنگ تحمیلی ۸ ساله را رقم زدید؟.

وی گفت: عاشورا توسط فرزندان استان قزوین و شهر شریفیه  تکرار شد و افتخار بزرگ ملت ایران و شریفیه این است که با عزمی راسخ و ثبات قدم در کنار جبهه امام حسین(ع) ایستادند و هزاران شهید و جانباز، رزمنده تقدیم کردند و پرچم قیام عاشورا که در دستان قمر بنی هاشم بود در دوران دفاع مقدس توسط فرزندان و شهدای شما بر افراشته شد و با قدرت تمام نظام علوی و عاشورایی از پیچ های سهمگین عبور کرد و جبهه مقاومت را تشکیل داد.

سلیمانی بیان کرد: رژیم صهیونیستی با اجرای طرح نیل تا فرات اطراف خود را با ایجاد دیوارهایی با عمق ۶ متر و ارتفاع ۳ متر در زیر زمین محصور کرد تا نیروهای مقاومت نفوذ نکنند اما همین نیروها در نبرد سی و سه روزه اسراییل را شکست دادند و رزمندگان مقاومت ۳ هزار موشک به سرزمین های اشغالی شلیک کردند و قدرت ایران و مقاومت روز به روز مستحکم تر شد.

سردار سلیمانی اظهار داشت: سرود «سلام فرمانده» در کشورهای اسلامی و حتی غیر اسلامی اجرا و به یک الگوی جهانی برای مقابله با استکبار تبدیل شد و امروز هندسه قدرت و مفهوم قدرت در جهان توسط ایران تغییر کرده و تئوریسین های غربی هم بدان واقفند و فقط فناوری ها و اقتصاد قوی برای پیروزی کافی نیست و شرط پیروزی داشتن روحیه مقاومت و به معنای خود باوری است و جهان نیز درسایه تغییر هندسه قدرت چشم امید به ایران دارد.

فرمانده بسیج مستضعفین گفت: اینکه استعمارگران تمام ابزارهای رسانه ای خود را از ماهواره ها تا فضای مجازی با عملیات گسترده متمرکز کرده اند چون از ایران ناامید شده اند اما خوشبختانه  امروز مردم ایران به یک الگو تبدیل شده اند و دشمنان با جنگ ترکیبی سعی در نابودی کشور دارند که دلسوزان نظام باید با بیان حقایق تاریخی و واقعیت های جهان امروز در مورد نظام سلطه افشاگری کنند.

وی گفت: امروز از ملت ایران با افتخار یاد می شود و ما در مسیر جدید تمدن سازی که برگرفته از جهاد و شهادت است قرار گرفته ایم که آینده ارزشمندی را برای همگان ترسیم می کند.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز