تطهیرکنندگان یزید، امروز رژیم پهلوی را تطهیر می‌کنند

۱۴۰۱/۰۵/۲۸ - ۱۴:۴۱:۰۷
کد خبر: ۱۳۶۵۸۰۶
تطهیرکنندگان یزید، امروز رژیم پهلوی را تطهیر می‌کنند
امام جمعه موقت قزوین گفت: تطهیرکنندگان یزید، امروز پهلوی را تطهیر می‌کنند و در جهاد تبیین باید برای جلوگیری از انحراف و اشتباه دیگران با بیان واقعیتها روشنگری کنیم.

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا از قزوین؛ حجت الاسلام سید مهدی خضری در خطبه های این هفته نماز جمعه قزوین که در محل مسجدالنبی (ص) برگزار شد ضمن دعوت به تقوای الهی گفت: امیرالمومنین(ع) می فرمایند با تقوا و ورع اعمال انسان ثمره و برکت پیدا می کند و اگر زندگی کوتاه حاج قاسم سلیمانی در دنیا ثمر داده به واسطه تقوای ایشان است.

وی ادامه داد: باید نسبت به تطهیر بنی امیه و یزید لعنت الله و تطهیر پهلوی ها حساس باشیم زیرا امروز متاسفانه این دو موضوع در جامعه دیده می شود.

امام جمعه موقت قزوین بیان کرد: در سال 90 یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس با هزینه چندین میلیون دلاری سریالی 90 قسمتی ساخت که پیام سریال این بود که یزید در شهادت سیدالشهدا (ع) نقشی نداشته که این حرف از «ابن تیمیه» گرفته شده بود که یزید را تطهیر می کند، بنابر این جریان تطهیر بنی امیه امروز در میان وهابیت وجود دارد که برگرفته از همین تفکرات مخرب است.

image_2022_4_30-0_26_23_998_ZIR

خضری تصریح کرد: امروز دستگاه رسانه ای سعودی - صهیونیستی هم در تطهیر بنی امیه و پهلوی نقش دارد، دو خط مهم در جریان رسانه ای آل سعود تطهیر این دو دستگاه است زیرا اگر یزید تطهیر شود قیام سیدالهشدا (ع) از جنگ حق و باطل تبدیل به یک اتفاق معمولی می شود و اگر پهلوی تطهیر شود انقلاب امام خمینی (ره) به یک ماجراجویی تبدیل خواهد شد.

حجت الاسلام خضری گفت: اگر بنی امیه تطهیر شود خون عاشورا و یاران سیدالشهدا (ع) ضایع خواهد شد و اگر پهلوی تطهیر شود خون شهدای ما هدر می رود این که برخی تصور می کنند تطهیر پهلوی مسئله ای عادی است، باید بدانند این کار یک مسئله مبنایی در جنگ های شناختی است.

وی خاطرنشان کرد: در جهاد تبیین یکی از مهم ترین ماموریت های ما معرفی چهره کریه پهلوی به نسل آینده است و باید دانست اگر یزید تطهیر شود، معاویه و دستگاهی که منجر شد یزید به خلافت برسد هم تطهیر می شود و اگر پهلوی تطهیر شود آمریکا و انگلیس هم تطهیر می شوند.

خطیب نماز جمعه قزوین تاکید کرد: همان جریانی که دیروز یزید را تطهیر می کردند، امروز پهلوی را تطهیر می کنند و باید مراقب این جریان باشیم.

وی افزود: می گویند رضاشاه انسان مقتدری بود در حالی که ایران توسط متفقین یک روزه اشغال شد، وقتی متفقین به ایران حمله کردند در عرض یک روز ایران را اشغال می کنند، لشکر خراسان روز اول فرار کرد و شهریور سالروز این اتفاق است که باید بازگو شود. 

امام جمعه موقت قزوین تصریح کرد: مقایسه کنید و ببینید شهید جهان‌آرا که بدون امکانات و پشتیبانی 34 روز خرمشهر را حفظ کرد، مقتدر است یا رضا شاه مقتدر است؟ 

خضری اظهارداشت: برخی می گویند رضاشاه خادم بوده و راه آهن ساخته در حالی که می دانید راه آهن یک شبکه تجاری نبود و با اهداف نظامی احداث شد و در اختیار قدرتمندان قرار گرفت و با ساخت شبکه ریلی برای آینده برنامه داشتند که به شوروی دسترسی پیدا کنند و شوروی هم به خلیج فارس دسترسی داشته باشند.

image_2022_4_30-0_26_17_915_hQg

مدیران دولت سیزدهم در مسیر خدمت به مردم گام برداشته اند

وی افزود: امروز افرادی در راس مدیریت قرار گرفته اند که دنبال حال مشکلات هستند و نمونه آن آبرسانی به شهرستان آبیک بعد از چندین سال است که جا دارد از استاندار محترم به ویژه معاونت عمرانی و مدریان آب منطقه ای و سایر دستگاههای خدمات رسان که در این راستا تلاش کردند تشکر کنیم.

امام جمعه موقت قزوین اظهارامیدواری کرد با تلاش مسئولان و همدلی مردم شاهد توسعه و عمران استان قزوین در عرصه های مختلف باشیم.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز