وزیر نیرو فردا به قزوین سفر می کند

۱۴۰۱/۰۵/۲۸ - ۲۰:۲۴:۰۸
کد خبر: ۱۳۶۵۸۷۳
وزیر نیرو فردا به قزوین سفر می کند
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان قزوین گفت: وزیر نیرو برای افتتاح طرح آبرسانی از سد طالقان به شهرستان آبیک فردا شنبه به قزوین سفر می کند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی برنا از قزوین؛ پس از سالها انتظار مردم شهرستان آبیک در آستانه هفته دولت به یکی از آرزوهای دیرین خود می رسند و از فردا آب گوارا در لوله های شبکه آب شرب شهرستان آبیک جریان خواهد یافت تا مردم کامشان شیرین شود.

یدالله ملکی در خصوص سفر وزیر نیرو به استان قزوین به خبرنگار برنا گفت: خوشبختانه در آستانه هفته دولت توانستیم به تعهد خود عمل کرده و یکی از مطالبات دیرین و آرزوهای مردم شهرستان آبیک را در تامین آب شرب بهداشتی و گوارا محقق کنیم.

images

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان قزوین تصریح کرد: با پیگیری های مجدانه جمعی از مسئولان استان بویژه استاندار محترم، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، معاون عمرانی و موافقت و همراهی وزیر نیرو و معاونان ایشان و تلاش مجموعه همکاران آب منطقه ای و پیمانکار طرح سرانجام طرح مهم آبرسانی از سد طالقان به شهرستان آبیک محقق شد و فردا این طرح مهم با حضور جناب آقای محرابیان وزیر نیرو به بهره برداری می رسد. 

ملکی بیان کرد: با افتتاح این طرح مهم کام مردم از فردا با آب شرب گوارا و بهداشتی شیرین خواهد شد و مردم فهیم این شهرستان پس از بیست سال به آرزوی خود خواهند رسید.

این مدیر اظهارداشت: با افتتاح این طرح کلید اجرای انتقال آب از سد طالقان به 15 شهر و 194 روستا نیز زده خواهد شد و این کار مهم توسط بخش خصوصی در مدت دو سال اجرایی خواهد شد.

انتقال+آب+به+آبیک+2

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان قزوین یادآورشد: فاز دوم این پروژه بزرگ آبرسانی درحال حاضر در مرحله مناقصه قرار دارد و با انتخاب مجری طرح آغاز خواهد شد. 

وی گفت: با اجرای فاز دوم طرح  و انتقال آب به استان قادر خواهیم آب شرب مورد نیاز همه مردم استان را تا افق 1425 تامین کنیم.

وی از تکمیل ساخت رصد خانه آب استان نیز خبر داد و گفت: این طرح نیز آماده افتتاح است و در صورتی که در سفر وزیر محترم نیرو این فرصت مهیا شود رصد خانه آب را نیز افتتاح خواهیم کرد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز