۴۷ درصد رفع تداخلات ارضی در قزوین پس از تشکیل قرارگاه انجام شده است

۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۰۸:۱۶:۴۹
کد خبر: ۱۳۶۷۳۲۱
۴۷ درصد رفع تداخلات ارضی در قزوین پس از تشکیل قرارگاه انجام شده است
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: 47 درصد رفع تداخلات اراضی کشاورزی در استان پس از تشکیل قرارگاه انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ رضا افلاطونی در این باره اظهارداشت:  ۳۱۰ پلاک از اراضی استان قزوین تاکنون رفع تداخل شده که ۱۴۵پلاک معادل ۴۷ درصد آن پس از تشکیل قرارگاه رفع تداخل در بهمن ماه سال قبل انجام شده است.

وی بیان کرد: تشکیل قرارگاه رفع تداخل اراضی در استان به تسریع امور پرونده‌ها منجر شده و  رضایتمندی ساکنان روستا را افزایش داده است.

افلاطونی تصریح کرد:  وجود قرارگاه رفع تداخل اراضی موجب شده تا هر هفته ۱۰ پلاک از اراضی استان تعیین تکلیف شود و از ابتدای سال جاری تاکنون ۸۵ پلاک از اراضی استان قزوین رفع تداخل شده که بیانگر تسریع در اجرای این طرح است.

رئیس سا زمان جهاد کشاورزی استان قزوین یادآورشد:  با پیش بینی و برنامه ریزی انجام شده تا پایان سال آینده تمامی پلاک‌های مشمول رفع تداخل اراضی استان قزوین نهایی و تعیین تکلیف خواهد شد.

وی گفت: بر اساس ارزیابی‌ صورت گرفته در کشور، قزوین در بین استان‌های کشور رتبه چهارم را در رفع تداخل اراضی به دست آورده و مقرر شده با پایلوت شدن این استان به جایگاه نخست کشور برسیم.

افلاطونی اظهارداشت: اجرای طرح رفع تداخل اراضی کشور به منظور تسریع در صدور اسناد مالیکت برای اراضی کشاورزی ضروری بوده و روند تولید را تسهیل می‌کند.

گفتنی است اجرای این طرح اقدامی با هدف رفع نگرانی بهره‌برداران و به نفع اراضی ملی و کشاورزان است که طبق ماده ۵۴ قانون رفع موانع تولید در کشور اجرایی می‌شود.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز