تامین غذای سالم مهمترین دغدغه و الویت جهاد کشاورزی قزوین است

۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۱۶:۱۱:۲۸
کد خبر: ۱۳۶۷۵۴۰
تامین غذای سالم مهمترین دغدغه و الویت جهاد کشاورزی قزوین است
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: تامین غذای سالم برای آحاد جامعه از مهمترین دغدغه ها و اولویت های سازمانی در سال جاری است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی برنا از قزوین؛ رضا افلاطونی در نشست هم اندیشی تولید محصول سالم و گواهی شده که با حضور عبدالله آقاعلیخانی بازرس کل استان قزوین در جهاد کشاورزی برگزار شد اظهارداشت: تولید محصول سالم و گواهی شده برای تضمین سالم بودن غذای عموم جامعه به عنوان یک هدف اصلی در سرلوحه برنامه های مدیران جهاد کشاورزی است. 

وی افزود: اگرچه برخی از کشاورزان به دنبال دریافت استانداردهای تولید محصول گواهی شده هستند اما این مهم به عنوان یک اولویت در تمامی بخش‌های تولیدی اجرایی می‌شود. 

افلاطونی تصریح کرد: استفاده از سموم غیرمجاز، باقیمانده مواد شیمیایی و سموم از مواردی است که سلامت جامعه را به خطر می‌اندازد و در جهاد کشاورزی هرگز اغماضی در این زمینه نخواهیم داشت. 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین یادآورشد: یکی از مصوبات خوب شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی خروج مجوز فروشگاه‌های سموم کشاورزی از زیر نظر اتحادیه اصناف بود تا اهمیت دارویی آن در جامعه برجسته شود. 

444

وی اضافه کرد: یکی از ضرورت‌های جامعه ما وجود نظارت بر مزارع کشاورزی است که باید از سوی قانون بر آن تاکید شود تا کشاورزان ملزم به بکارگیر کارشناسان در تولید باشند و نظارتها را جدی بگیرند. 

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز