اجرای طرح ملی «نذر آب ۵» در استان قزوین

۱۴۰۱/۰۶/۱۷ - ۰۸:۵۲:۴۸
کد خبر: ۱۳۷۴۵۵۰
اجرای طرح ملی «نذر آب ۵» در استان قزوین
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قزوین از ارائه خدمات درمانی تا توزیع بسته‌های معیشتی و فرهنگی در قالب طرح ملی نذر آب ۵ در شهرستان‌ تاکستان، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ حسن آصفی در این رابطه اظهار داشت: طرح ملی نذر آب ۵ در راستای تسکین آلام بشری و مأموریت‌های جمعیت هلال احمر در  روزهای ۱۶ و ۱۷ شهریور ماه در شهرستان‌ تاکستان اجرا می‌شود.

وی افزود: اجرای طرح نذر آب با استفاده از ظرفیت خیرین و مشارکت داوطلبان در روستای قلعه قره داش در دستور کار قرار دارد که با توجه به تنش‌های آبی موجود توسط جمعیت هلال احمر اجرای آن در قزوین آغاز شد. 

آصفی با بیان اینکه روستای قلعه قره داش از توابع شهرستان تاکستان در روزهای ۱۶ و‌۱۷ میزبان کاروان نذر آب جمعیت هلال احمر استان است در ادامه تصریح کرد: این برنامه با حضور مسئولین شهرستانی، بویژه بخشدار منطقه و حضور بر مزار شهدای روستا و دیدار با خانواده معظم شهداء آغاز شد. 

image_2022_9_8-10_6_57_341_DQ1

وی افزود: این طرح با ارائه خدمات تخصصی پزشکی و دارویی رایگان و حضور اکیپ پزشکی متخصص و پیراپزشکان داوطلب، توزیع بسته‌های معیشتی، بهداشتی، فرهنگی و لوازم‌التحریر در بین خانواده‌های نیازمند، برگزاری کارگاه‌های آموزشی، فرهنگی و ارائه خدمات توانبخشی و تیم سحر برای کودکان ادامه خواهد یافت.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قزوین در پایان گفت: امیدوارم با استفاده از ظرفیت داوطلبان و خیرین در این طرح تا پایان شهریور ماه با ارائه خدمات معیشت محور، سلامت‌محور و تأمین آب شرب سالم از طریق خرید و در اختیار گذاشتن لوله و اتصالات لازم برای این پروژه در روستاهایی که طرح نذر آب ۵ در آنها به اجرا در می آید بتوانیم خدمات شایسته و ‌مناسبی ارائه دهیم تا موجب ایجاد رضایت‌مندی در بین این قشر از جامعه باشیم.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز