تلألو مهربانی خیر قزوینی با اهدای اقلام و تجهیزات امدادی به هلال احمر قزوین

۱۴۰۱/۰۶/۳۰ - ۱۷:۴۷:۵۶
کد خبر: ۱۳۸۰۰۴۲
تلألو مهربانی خیر قزوینی با اهدای اقلام و تجهیزات امدادی به هلال احمر قزوین
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین از اهدای اقلام و تجهیزات امدادی به ارزش بیش از یک میلیارد ریال توسط یک خیر قزوینی خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا از قزوین؛ حکمت اله هاشمی در این باره اظهارداشت: با پیگیری های صورت گرفته در معاونت امداد و نجات این جمعیت، یک خیر قزوینی، در اقدامی خیر خواهانه برخی تجهیزات و اقلام امدادی را خریداری و برای انجام مأموریتهای امداد و نجات در اختیار حوزه معاونت امداد و نجات استان قرار داد.

image_2022_9_21-18_44_23_976_1DW

وی افزود: خانواده اسمعیلی با نیت خیرخواهانه، تعدادی از تجهیزات و اقلام امدادی و پزشکی مورد نیاز حوزه معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان را به ارزش یک میلیارد و 680 میلیون ریال خریداری کرده و در مراسمی تحویل این حوزه داد.

هاشمی تصریح کرد: اقلام و تجهیزات امدادی و پزشکی اهدایی شامل: 3 دستگاه اکسیژن ساز 10 لیتری، 16 دستگاه گوشی و فشار سنج دیجیتال، 18 دستگاه پالس اکسیمتر انگشتی، 15 عدد مانومتر،  17 عدد جامبگ برزنتی، 3 عدد لانگ بک بورد، دو عدد ساکشن شیشه ای و یک دستگاه ونتیلاتور است.

image_2022_9_21-18_44_23_394_BY7

وی گفت: تجهیزات و اقلام امدادی و پزشکی اهدایی توسط این خانواده خیر با هماهنگی معاونت امداد و نجات استان و با توجه به نیازهای موجود خریداری شده در هماهنگی و برنامه ریزی انجام شده توسط این معاونت در فعالیتها، مأموریتها و امدادرسانی های مختلف مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

image_2022_9_21-18_44_23_669_qTR

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین ادامه داد: این خانواده خیر، هم استانی های عزیز و دیگر خیرین بزرگوار همواره با کمک‌های خود و اهدای اقلام و تجهیزات مختلف امدادی همراه ما بوده اند که امیدواریم بتوانیم در ارائه خدمات مطلوب اقدام کرده و قدردان نیک اندیشی و خیرخواهی آنها باشیم.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز