اعلایی: معلمان جوهره امید را در مدارس و جامعه تزریق کنند

۱۴۰۱/۰۷/۰۲ - ۰۹:۱۲:۲۹
کد خبر: ۱۳۸۰۴۹۸
اعلایی: معلمان جوهره امید را در مدارس و جامعه تزریق کنند
استاندار قزوین گفت: معلمان بایستی جوهره امید را در مدارس و جامعه تزریق کنند تا با اعتماد به نفس و خودباوری و موفقیت های بدست آمده در کشور تسریع شود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی برنا از قزوین؛ سال تحصیلی ۱۴۰۲_ ۱۴۰۱ با شعار" مهری با نشاط با رویکرد اسلامی، تحول آفرین و دانش بنیان " با نواخته شدن زنگ مهر و مقاومت به صورت نمادین در هنرستان شهید چمران قزوین آغاز شد.

محمد مهدی اعلایی در مراسم آغاز سال تحصیلی در قزوین گفت: آینده بدست خودمان است و شما دانش آموزان بایستی از فرصتها بخوبی استفاده کنید و آینده خود را بسازید. 

image_2022_9_24-9_38_39_325_ovd

وی افزود: پیشرفت و موفقیت فقط با درس خواندن نیست بلکه باید در همه ابعاد رشد کنید و موفقیت در همه عرصه ها را مورد توجه قرار دهید. 

استاندار قزوین تصریح کرد: گذشته با آینده تفاوت دارد اما بدون تردید آینده ریشه هایی در گذشته دارد که شما بایستی با نگاه به آینده برای خود برنامه ریزی کنید. 

وی بیان کرد: توصیه می کنم استعدادهای خودتان را شناسایی کرده و بر اساس آن جلو بروید و در این راه حتما از مشاوران خوب بهره بگیرید تا راه درست را انتخاب کنید. 

اعلایی گفت: هر فردی بر اساس استعدادهای خود می تواند رشد کند و کمک گرفتن از والدین، معلمان، دوستان و مشاوران قوی یک ضرورت است. 

در انتخاب دوستان دقت کنید 

وی یادآورشد: در انتخاب دوستان بسیار دقت کنید و با کسانی مشی دوستی بریزید که شما را در مسیر رشد و تعالی رهنمون شوند. 

image_2022_9_24-9_39_0_276_Vxb

استاندار قزوین بیان کرد: بدانید امروز با شرایطی مواجهیم که دشمنان خیرخواه ما نیستند  و تلاش می کنند از موفقیت فاصله بگیریم لذا دشمن شناسی را هم جدی بگیرید تا از مسیر منحرف نشوید.

اعلایی گفت: همه جوامعی که موفق شدند موضوع دوست و دشمن شناسی را بخوبی فهمیدند و ما هم باید این مسیر را بدرستی طی کنیم. 

وی خطاب به معلمان افزود: شما که تربیت نسل آینده را بر عهده دارید تلاش کنید جوهره امید در مدارس و جامعه تزریق شود تا کشور در مسیر تعالی و پیشرفت قرار گیرد. 

اعلایی اظهارداشت: به داشته ها اهمیت دهید و آن را برای جوانان تشریح کنید تا با امیدواری و اعتماد به نفس بستر پیشرفت در جامعه مهیا شود.

استاندار قزوین افزود: با امیدواری به آینده بدون شک موفقیت ها تسریع می شود. 

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز