بازدید شبانه دادستان قزوین از بازداشتگاه دستگیرشدگان حوادث اخیر

۱۴۰۱/۰۷/۰۵ - ۱۶:۴۲:۳۷
کد خبر: ۱۳۸۱۳۸۹
دادستان عمومی و انقلاب قزوین در بازدید شبانه از بازداشتگاه دستگیرشدگان اغتشاشات اخیر با تعدادی از این افراد گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین به نقل از روابط عمومی دادگستری استان ؛ حسین رجبی دادستان عمومی و انقلاب قزوین به صورت شبانه از بازداشتگاه دستگیرشدگان اغتشاشات اخیر بازدید و با این افراد گفتگو کرد.

رجبی در حاشیه این بازدید گفت: دادستانی نسبت به نحوه و محل نگهداری دستگیرشدگان اغتشاشات اخیر به صورت مستمر نظارت دارد و به خانواده ها این اطمینان را می دهیم بر اساس دستورالعمل رعایت حقوق متهمین تحت نظر با آنها رفتار و ضوابط و مقررات مربوط به حقوق متهمین تامین شود.

وی افزود: بسیاری از دستگیرشدگان فاقد سابقه کیفری هستند و بر اساس اظهارات آنها تحت هیجانات و تحریک برخی افراد قرار گرفته و در این اغتشاشات حضور یافته اند و قطعاً وضعیت آنها طی چند روز آینده مشخص و زمینه آزادی آنها با تامین قرار مناسب فراهم می شود.

این مقام قضایی استان در ادامه بیان کرد: برخی از این دستگیرشدگان دارای سوابق متعدد کیفری هستند و به صورت مستقیم هدایت تجمعات را برای تخریب اموال عمومی و مقابله با نیروی های انتظامی عهده دار بودند که شناسایی و دستگیر شدند و بدون شک دستگاه قضایی با افرادی که به صورت سرکرده در این تجمعات غیرقانونی فعالیت داشتند، برخورد قاطع، بدون اغماض و بازدارنده خواهد کرد و پرونده اینگونه افراد بسرعت تکمیل شده و برای صدور حکم قضایی به دادگاه ارسال می شود.

رجبی تاکید کرد: قضات ویژه رسیدگی به پرونده دستگیرشدگان در دادسرای قزوین تعیین شده و همکاران قضایی به صورت شبانه روزی در حال رسیدگی هستند.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین خاطرنشان کرد: برخی افراد و چهره ها نیز در فضای مجازی با انتشار مطالب تحریک آمیز از اقدامات اغتشاشگران حمایت و آنها را ترغیب به ادامه اقدامات خرابکارانه خود می کردند که این افراد نیز تحت رصد قرار دارند و با آنها برخورد قانونی صورت می گیرد.  

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز