۴۸۰ میلیون تومان لوازم تحصیل میان دانش آموزان نیازمند توزیع شد

۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۰۷:۳۷:۳۱
کد خبر: ۱۳۸۱۷۸۲
۴۸۰ میلیون تومان لوازم تحصیل میان دانش آموزان نیازمند توزیع شد
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: در اجرای طرح مهر تحصیلی بیش از 480 میلیون تومان لوازم التحریر و کیف و کفش میان دانش آموزان نیازمند توزیع شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی برنا از قزوین؛ حجت الاسلام سید مصطفی مجیدی در جمع خبرنگاران در خصوص کمک های توزیع شده میان نیازمندان اظهارداشت: با آغاز سال تحصیلی جدید نسبت به توزیع وسایل تحصیل میان دانش آموزان نیازمند اقدام شد و در طرح مهر تحصیلی با شکل گیری 1200 شعبه مهر تحصیلی بیش از 480 میلیون تومان لوازم التحریر و کیف و کفش و پوشاک میان دانش آموزان توزیع شد.

وی اضافه کرد: در طرح مهر تندرستی نیز با ویزیت رایگان 3 هزار نفر و توزیع داروی رایگان میان نیازمندان بیش از 300 میلیون تومان کمک دارویی صورت گرفت.

image_2022_9_28-12_51_38_668_fPB

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین تصریح کرد: همچنین توزیع 100 سری جهیزیه به ارزش 4 میلیارد تومان ( هر سری جهیزیه 40 میلیون تومان) از زوج های جوان حمایت شد.

مجیدی بیان کرد: همچنین در حمایت از کسب و کارها و افراد نیازمند برای تسویه حساب افرادی که حساب دفتری در مغازه ها و نانوایی ها داشتند اقدام کردیم و برای اعزام زائر اولی ها نیز 800 میلیون تومان هزینه شد.

وی گفت: در ماههای محرم و صفر از 480 مسجد و هیئت مذهبی حمایت کردیم و در این راستا بیش از یک میلیارد و 700 میلیون تومان کمک مالی اهدا شد.

این مسئول فرهنگی یادآورشد: حمایت از موکب های برپا شده در شهرستان آوج و مسیر زائران، آبرسانی به مواکب، حمایت از دو موکب برپا شده در کربلای معلی و نجف اشرف، از دیگر کارهای انجام شده توسط اوقاف است.

وی اظهارداشت: در راستای حمایت از موکب ها  5.5 میلیارد تومان هزینه شد که 2 میلیارد و 800 میلیون تومان از محل موقوفات و بقیه از سوی خیرین تامین شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین تصریح کرد: اجرای طرح شمیم خدمت در 12 بقعه و اعزام 341 مبلغ به اماکن مذهبی، اجرای طرح بصیرت عاشورایی و حمایت از هنر و رسانه، اجرای برنامه در آمنه خاتون و بقعه چهار انبیا، اجرای برنامه های سبک زندگی در 15 بقعه، برپایی کلاس های فرزند آوری، تربیت فرزند، مشاوره حقوقی و فعالیتهای آموزشی نیز در برنامه های اوقاف تدارک دیده شد.

image_2022_9_28-12_51_56_56_MqJ

مجیدی افزود: در راستای حمایت از موقوفات حوزه های علمیه مبلغ یک میلیارد و 500 میلیون تومان اهدا شد و اعزام 40 نفر از پزشکان و خدمه بیمارستانها به عنوان مدافعان سلامت به سفر مشهد مقدس، اعزام 10 نفر از طلاب جهادی فعال در ایام کرونا به مشهد مقدس و حمایت از 90 نفر از مددجویان بهزیستی  از دیگر اقدامات حمایتی است.

وی اظهارداشت: توزیع 1400 بسته حمایتی به ارزش 560 میلیون تومان و توزیع 65 هزار پرس غذای گرم به ارزش 2 میلیارد و 450 میلیون تومان از دیگر اقدامات فرهنگی و حمایتی اداره اوقاف استان قزوین است.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز