۴۳ واحد نانوایی متخلف در قزوین پلمب شد

۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۰۹:۰۱:۰۴
کد خبر: ۱۳۸۱۸۰۴
۴۳ واحد نانوایی متخلف در قزوین پلمب شد
مدیر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: ۴۳ واحد نانوایی در قزوین به علت تخلفات مکرر مثل گران فروشی، کم فروشی، عرضه خارج از شبکه و قاچاق پلمب شده است.

به گزارش خبرنگار برنا از قزوین؛ داوود نایب فرجی در این باره اظهار کرد: نانوایی‌های استان قزوین در نیمه نخست سال جاری هر کدام به طور میانگین هفت مرتبه مورد بازرسی و نظارت قرار گرفته‌اند.

مدیر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین افزود: آمار بازرسی و نظارت بر واحدهای نانوایی استان قزوین از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۲ هزار و ۵۱۳ مورد بوده است.

وی با بیان اینکه یک هزار و ۶۲۸ واحد نانوایی در استان قزوین فعالیت دارد، گفت: با نگاه آماری و محاسبه میزان بازرسی‌ها مشخص می‌شود که به طور متوسط هر کدام از واحدهای نانوایی چندین مرتبه مورد بازرسی و نظارت قرار دارند.

نایب فرجی به میزان تشکیل پرونده‌های تخلف صنفی در واحدهای نانوایی اشاره کرد و گفت: در همین مدت یک هزار و یک فقره پرونده تخلف صنفی از واحدهای نانوایی سطح استان تشکیل و به مراجع قضایی ارسال شده است.

این مسئول بیان داشت: ۴۳ واحد نانوایی نیز در این میان به علت تخلفات مکرر مثل گران فروشی، کم فروشی، عرضه خارج از شبکه و قاچاق پلمب شده است.

نایب فرجی بیشترین تخلفات در واحدهای نانوایی استان قزوین را از نظر تعداد در شهرستان قزوین و از نظر نوع نان در حوزه لواش برشمرد.

مدیر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین خاطرنشان کرد: تیم‌های بازرسی روزانه در قالب هشت تیم به صورت صبح و عصر بر واحدهای نانوایی استان قزوین نظارت می‌کنند.

نایب فرجی یادآور شد: شهروندان استان قزوین می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف موضوع را به سامانه ۱۲۴ گزارش دهند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز