مشکلات مناطق کم برخوردار و منفصل شهری را برطرف می کنیم

۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۰:۳۷:۵۸
کد خبر: ۱۳۸۱۸۳۱
مشکلات مناطق کم برخوردار و منفصل شهری را برطرف می کنیم
استاندار قزوین گفت: بخاطر کوتاهی مدیران گذشته از ساکنان شهرک اندیشه و مناطق کم برخوردار عذرخواهی می کنیم و با عزم جدی مدیران شهری گره گشای مشکلات مردم خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا از قزوین؛ به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و روز آتش نشان در مراسمی که امروز پنجشنبه با حضور اعلایی استاندار، رجحانی معاون عمرانی استانداری، صباغی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر قزوین برگزار شد، ساختمان ایستگاه آتش نشانی ناحیه اندیشه در منطقه سه شهرداری قزوین افتتاح شد.

محمد مهدی اعلایی در این مراسم اظهارداشت: از ساکنان شهرک اندیشه که سالهاست دچار مشکلاتی هستند عذرخواهی می کنیم زیرا اگر این چالش ها در زمان خود از سوی متولیان و دستگاه حاکمیت رسیدگی می شد امروز در رفاه بیشتری بودند و امیدواریم این عقب ماندگی با تلاش مدیران فعلی جبران شود.

image_2022_9_29-11_40_59_186_SVz

وی اضافه کرد: اگر مدیران گذشته به رسالت خود عمل می کردند امروز این شهرک شرایط بهتری داشت اما جای تبریک دارد که با عزم جدی مسئولان این دولت اعم از مسئولان استانداری، معاون عمرانی، مدیرکل راه و شهرسازی و شهردار گره های کور این شهرک باز شده و بزودی اتفاقات خوبی در این ناحیه شهری رخ خواهد داد.

استاندار قزوین تصریح کرد: مشکلات شهرک اندیشه در سطح ملی پیگیری شده و بسیار خرسندیم که امروز در سالروز آتش نشان شاهد افتتاح ایستگاه بزرگ آتش نشانی در این ناحیه هستیم که می تواند آرام بخش مردم در حوادث باشد.

اعلایی گفت: در شهر  قزوین مناطقی مشابه شهرک اندیشه داریم که مشکلاتی از گذشته دارند که از سوی مسئولان استان در دستور کار قرار گرفته تا با حل آنها از شرمندگی مردم خارج شویم.

وی بیان کرد: ریشه مشکلات 10 ساله در مناطق منفصل شهری قزوین باید حل شود و امیدواریم شهردار و اعضای شورای شهر قزوین در این مسیر جدی تر عمل کنند.

استاندار قزوین با تبریک روز آتش نشان یادآورشد: مردم قدردان خدمتگزاران خدوم خود هستند و با آنها همراهی می کنند و در حادثه پلاسکو شاهد یک همراهی ملی مردم با آتش نشانان بودیم و بزرگ و کوچک احترام خاصی برای ماموران آتش نشانی قائل بودند و این شغل را بسیار مورد تکریم قراردادند.

image_2022_9_29-11_39_54_43_Jgq

وی اظهارداشت: هر کس جان خود را برای امنیت و آرامش مردم به خطر بیندازد حتما مورد احترام است و امروز باید از حافظان امنیت مردم که در اغتشاشات خود را به خطر انداختند تا جان و مال مردم در امان بماند باید تشکر کنیم.

اعلایی گفت: نیروی انتظامی، بسیج و سپاه در تامین امنیت استان تلاش وافری کردند و در توطئه ای که توسط دشمنان برای به چالش کشیدن امینت و رفاه مردم کشور طراحی شده بود موفق عمل کردند و توانستند امینت را برقرار کنند.

وی اضافه کرد: امنیت استان قزوین از سوی دو گروه به خطر افتاد که یک جناح اراذل و اوباشی بودند که تلاش کردند از یک حادثه برای بروز کینه توزی خود استفاده کنند و گروه دوم کسانی که با بی تجربگی و احساسات موضوع اعتراض و اغتشاش را اشتباه گرفتند.

image_2022_9_29-11_39_51_630_Vqp

استاندار قزوین تصریح کرد: پلیس مردمی با به خطر انداختن جان خود و مماشات وارد میدان شد و امروز 80 درصد آسیب دیدگان حوادث را نیروهای پلیس و بسیج و فقط 20 درصد مجروحان را اغتشاش گران تشکیل می دهند که بیانگر صبوری نیروی انتظامی در این حوادث بوده است.

اعلایی بیان کرد: نظام اسلامی با هوشیاری و حضور مردم در صحنه به مسیر خود ادامه خواهد داد و دشمنی ها را خنثی خواهد کرد.

در ادامه مانور نیروهای آتش نشان برگزار شد.

انتهای پیام

 

نظر شما
نظرات
Smith
|
-
|
۱۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
0
0
3
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز