جهاد تبیین برای روشنگری جوانان جدی گرفته شود

۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۱۷:۵۴:۰۲
کد خبر: ۱۳۸۲۴۳۹
جهاد تبیین برای روشنگری جوانان جدی گرفته شود
رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان قزوین گفت: جهاد تبیین برای روشنگری جوانان از پشت صحنه اغتشاشات و به آشوب کشاندن کشور از سوی روحانیون جدی گرفته شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا از قزوین؛ حجت الاسلام فتح الله جباری فرد در همایش روحانیون آجا استان های قزوین ، زنجان و همدان که روز شنبه به میزبانی قرارگاه عملیاتی لشکر 16 زرهی قزوین  برگزار شد اظهارداشت: ثابت قدمی در اعتقادات و باورهای دینی یکی از ویژگی های مومنان است.

وی گفت: امروز نیرو های مسلح و روحانیون فعال در نیرو های مسلح توفیق خدمت به اسلام و نظام را پیدا کرده اند و همه باید تلاش کنیم در این مسیر  ثابت قدم بمانیم چرا که ثابت قدمی در خدمت به دین سعادت بزرگی است 

جباری فرد تصریح کرد:وعده های خدا همگی محقق می شود و خداوند همیشه یار و یاور رزمندگان اسلام بوده است. 

حجت الاسلام جباری فرد یادآورشد: در سال 2020 افسران جنگ ناتو پنج حوزه جنگی برای دشمنان امریکا تعریف کرده بودند که شامل زمین، هوا، دریا، فضا و فضای سایبری بود اما اخیرا حوزه دیگری را تعریف کرده اند که حوزه  جنگ شناختی است. 

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان قزوین خاطرنشان کرد: جنگ شناختی که در اتاق جنگ ناتو مطرح شده در واقع طراحی پیام و اثر گذاری پیام است. 

وی بیان کرد: در مقابل جنگ شناختی دشمن مقام معظم رهبری با هوشیاری و آینده نگری و حکمت، جهاد تبین را مطرح کردند که بویژه برای علمای اسلام و روحانیونی که در نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در حال خدمت هستند یک فریضه محسوب می شود. 

جباری فرد گفت: چند سالی است که در زمینه جنگ نرم و رسانه ای نکات مهمی از سوی رهبری مطرح می شود لذا یکی از وظایف ما این است که منویات و‌ مطالبات مقام معظم رهبری  را در این حوزه برای همکاران تبیین کنیم. 

این مسئول فرهنگی اظهارداشت: برخی در گذشته در زمینه توجیه سیاسی سوالات و ابهاماتی را مطرح می کردند اما امروز اهمیت و جایگاه توجیه سیاسی برای همگان آشکار شده که این تحلیل سیاسی برای همکاران نیرو های مسلح یک فریضه است. 

وی خاطرنشان کرد: در حادثه فوت مرحوم مهسا امینی از طرف نیروی انتظامی هیچ آزار و اذیتی به ایشان نشده بود و وی برای ارشاد و تذکر دعوت شده بود. 

35

جباری فرد گفت: وقتی که به هر دلیل فوت خانم مهسا امینی اتفاق افتاد، جنگ نرم و رسانه ای دشمن توسط منافقین که دشمنی آنها با ما کم نشده شروع شد در که جوانان نمی دانند منافقان در اول انقلاب چه جنایت ها کردند و بیش از  هفده هزار نفر از مردم اقشار مختلف توسط این کوردلان ترور شدند و به شهادت رسیدند ضمن اینکه همین منافقین در هشت سال دفاع مقدس در کنار دشمن مردم و کشور قرار گرفتند و اطلاعات کشور را به صدام می دادند. 

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان قزوین بیان کرد: در اغتشاشات اخیر 70 نفر از اعضای کومله دستگیر شدند و بدانید دشمنی گروه تررویستی کومله مربوط به امروز نیست و نیرو های این گروه بی رحم ترین و بی دین ترین و نامرد ترین گروهها هستند لذا ما روحانیون وظیفه داریم در جهاد تبیین اوصاف منافقان و جنایت های آنها را برای نسل امروز بیان کنیم. 

حجت الاسلام جباری فرد با تاکید بر اینکه بر اساس تاکید مسئولان عالی رتبه نظام و رئیس جمهور محترم انتقاد و اعتراض حق مردم است گفت: نیروی انتظامی در روزهای ابتدایی شروع  اغتشاشات با رافت و مهربانی برخورد کرد و هیچ غفلتی نداشت. 

وی بیان کرد: لیدر های اجیر شده منافقان و کومله ها در این حوادث نشان دادند دقیقا خلق و خوی منافقان و کومله ها را دارند و حتی اقدام به آتش زدن و بریدن گلوی پلیس کردند.

حجت الاسلام جباری فرد با تاکید بر اینکه مردم کشور  از بصیرت بالایی برخوردارند تصریح کرد: اگر امروز کشور در امنیت به سر می برد به جهت ایمان و بصیرت و دین داری مردم و نیروهای نظامی و انتظامی است. 

این مسئول اظهارداشت: وقتی مردم از حقانیت نیروی انتظامی حمایت می کنند باعث افتخار است به همین دلیل دشمن از قدرشناسی مردم نسبت به نیرو های انتظامی و امنیتی عصبانی و نگران است.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز