روایت مدافعان سلامت، روایت فتح دیگری است

۱۴۰۱/۰۷/۱۲ - ۰۸:۲۸:۴۱
کد خبر: ۱۳۸۳۳۰۴
روایت مدافعان سلامت، روایت فتح دیگری است
فرمانده سپاه صاحب الامر استان قزوین گفت: ثبت حماسه‌آفرینی مدافعان سلامت در حدود 3 سال دوران کرونا فراموش‌شدنی نیست.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ سردار رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین با حضور در بیمارستان رازی از تلاش کادر درمان  در ایام بیماری کرونا تقدیر کرد و تلاش و خدمات کادر درمان را همانند مجاهدت در سال‌های دفاع مقدس دانست که همواره یاد آور روزهای نخستین دفاع مقدس و حماسه غیور مردان در فتح خرمشهر و مجاهدت مدافعان حرم در سوریه است و روزهایی که هم وطنان حتی برای همراهی عزیزان بیمار خود به بیمارستان نمی رفتند پزشکان و پرستاران و پرسنل درمان در برابر این بیماری حماسه آفریدند و درمقابل تمام جهان مجهز به علم و امکانات غرب درخشیدند و کشور را رو سفید کردند.

سردار رفیعی آتانی گفت: شنیدن حماسه آفرینی‌های کادر درمان مانند شنیدن و دیدن حماسه آفرینی های زمان جنگ از سوی شهید آوینی در برنامه به روایت فتح است و درمان بیماران کاری است خدایی که خدا از سوی خود به پزشکان و پرستاران تنفیذ کرده است.

در ادامه رئیس بیمارستان رازی گفت: تمام پرسنل این بیمارستان در زمان کرونا این بیماری را تجربه کرده اند که یا در بیمارستان بستری شده و یا به شکل بستری در منزل و سرپایی درمان شده و به درمان بیماران این شهر پرداخته اند.

دکتر روح اله برجی افزود: کار درمان در بیمارستان‌های تامین اجتماعی جهادی مضاعف است چرا که مراجعین این بیمارستان عموما از بیمه شدگان و اقشار آسیب پذیر جامعه هستند. 

image_2022_10_4-9_31_24_203_ffz

سردار رفیعی آتانی در پایان با حضور در بخش‌های بستری و اهدای شاخه های گل از پرستاران و پرسنل درمانی قدردانی کرد.

فرمانده سپاه استان همچنین به مناسبت روز جهانی سالمندان از بیماران سالخورده عیادت کرد.

 

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز